Är sugen på Enduro 125a... Tips tack! (Honda CRM)

NSR_Martin skrev:
fortfarande olagligt o åka E-reggat på gata...
Det är mycket som är olagligt i dett avlånga land, enligt mig är det väl skit samma om man kör cross på gatan när det finns betydligt allvarligare saker för polisen att ta hand om.

NSR_Martin skrev:
jo, men känns så bökigt, sen måste jag va medlemm i massa klubbar o skit, måste väll ha tävlingslicens o sånt med? känns bättre o köpa LV reggad o bara sätta sig på o köra, men jag kanske tänker fel, kanske är mer fördelaktigt med E-regg?

Nja, det fördelaktiga med E-reg är ju att du får köra ostrypt och slipper blinkers tuta och sån skit...

Men klart det är goare med Lv reggad hoj

Busgrabb skrev:
Nja, det fördelaktiga med E-reg är ju att du får köra ostrypt och slipper blinkers tuta och sån skit...

Men klart det är goare med Lv reggad hoj

Det väl bara en fördel att ha blinkers?

NSR_Martin skrev:
Den har jag missat
tack för tipset

Vilken är bäst om man ska köra offroad? Ungefrä lika eller?

Typ lika skulle jag tro.
Tycker ändå att dämpare är helt för klena för att köra offroad med dom där maskinerna , du kan ju annars köpa en husqvarna wr , dom går tydligen att landsvägsregga.
http://www2.blocket.se/view/2838786.htm?l=0&c=1&city=0

marcus_136 skrev:
Typ lika skulle jag tro.
Tycker ändå att dämpare är helt för klena för att köra offroad med dom där maskinerna , du kan ju annars köpa en husqvarna wr , dom går tydligen att landsvägsregga.
http://www2.blocket.se/view/2838786.htm?l=0&c=1&city=0
Jävlar va fet!! Sån får det ju nästa bli, ska kolla på den, ringa o lite sånt :)

Tack för tipset!! :tummenupp :Bugar

NSR_Martin skrev:
Jävlar va fet!! Sån får det ju nästa bli, ska kolla på den, ringa o lite sånt :)

Tack för tipset!! :tummenupp :Bugar

Lugnt , fast den har varit inne ett tag , men du kan ju annars köpa en likadan och försöka regga . :banana

Hmm, efter att ha kollat runt lite uptäckte jag att Husky WRE, är landsvägsreggad, medans WR inte är det...

Finns det några fler äkta endurohojar som är LV reggade? Inte DT, CRM eller nån sån skit, dom är ju bara byggda att köras på vägen med...

NSR_Martin skrev:
Hmm, efter att ha kollat runt lite uptäckte jag att Husky WRE, är landsvägsreggad, medans WR inte är det...

Finns det några fler äkta endurohojar som är LV reggade? Inte DT, CRM eller nån sån skit, dom är ju bara byggda att köras på vägen med...

GasGas Ec har jag sett några vara landsvägsreggade , men mycke dyrare än vad du hade tänkt .

http://www2.blocket.se/view/3072748.htm?l=0&c=1&city=0

känner en som säljer en sukasuki rm 125 för ca 8-10 papp den är en renodlad enduro med mycket pulver i men går nog att regga in
fast det blir mycket jobb med det

Precis, har hört att det är ett skit o få ner ljudnivån, insugsljud o skramelljud osv osv...

Vill hitta en LV reggad renodlad enduro typ ,hehe... WR E 125 värkar ju kanon, men det finns knappt några...

Hur är det med E-regg, är det inte samma krav på ljudnivån o sånt där eller?

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...