Är sex överskattat?

Är sex överskattat?


  • Antal röstningar
    0

FreddaGädda

Guest
Kan väl också bero på hur många man "prövat med"??

Vissa cheyer ligger som döda fiskar å håller käft... andra kan röra hipsen. Vissa kan röra hipsen men stönar bara för att.

Det är ju en kemi ... varpå jag ser det som 2% chans, att en chey med bra utseende som även är bra i bingen.

Man kan inte säga att sex är underskattat förrän man testat alla 100% ...dvs 100 cheyer, då har man hittat 2 stycken. Eftersom 2% av dom är bra.

träskdrottning från O'hlearys Haninge.

Ligger O'learys i haninge? :rofl
Min före detting vet jag hänger ofta där. Hon var fullkomligt värdelös i sängen.
Jag frågade henne om hon över huvud taget gillar sex, och fick ett blankt "ja".
Varpå jag frågade vad hon gillade, eftersom hon knappt gjorde ett enda ljud eller uttryck ifrån sig, vad jag än gjorde. Fick då ett generat "Mjaa..hihi". Blev faktiskt förbannad över det. Kändes inte som människan gillade sex över huvud taget. Och så var hon emot oralsex. Fint.. Ta bort halva grejen..
"Det är äckligt, på båda två".
Fattar inte varför jag envisades med att gå dit mer än en gång..

Men det är ju som du säger. Nu har jag inte hunnit så långt än, men det verkar vara så att större delen cheyer är ytterst medelmåttiga eller tråkiga i sängen. Det handlar ju inte riktigt om att ha grym teknik i det lilla de kanske gör. Grejen är ju att man(iaf jag) vill ju att de ska vara riktigt på och tända, och verkligen vara med i det och visa att de vill ha ut så mycket som möjligt.
Det är tanken som räknas, tekniken kan man jobba på.
Jag HATAR verkligen när hon bara ligger där. I synnerhet om det måste vara under täcket också. Ska det vara på det viset kan man lika gärna sätta på avloppshålet i badkaret. :mad:

Idag när jag klev upp fick jag meddelandet "Hej, kk" på MSN. Vi hade sex en gång, efteråt kom vi överens om att vi borde göra det igen och släppa lös det ordentligt, eftersom det kändes som det fanns stor potential och för bra för att inte ta vara på. Hon var uttryckligen tämligen nöjd med mig("Det du gjorde med handen har ingen gjort så bra"), och hon var enligt mitt tycke grym. Jag har aldrig i mina dagar träffat en människa som blivit så exalterad och uppslukad av sex, helt vansinnigt. Vilt och passionerat, och lämnade märken att visa för polare, och nu snackar vi inte sugmärken.
Nu har jag sagt för mycket. Men jag återkommer och presenterar eventuell åsiktsändring. Sex kanske är värt besväret ibland. Iaf när man känner sig lite frustrerad och behöver få ut det ;)
 
Last edited:

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Man måste hitta rätt tjej för the moment.

Lite äldre tjejer brukar vara uppskattade och de vet ju vad de vill ha i sängen också eftersom de varit med lite...
Svårare att få tag på också kan det verka som dock.

Mina fem cent
 

Gabor

Guest
Man måste hitta rätt tjej för the moment.

Lite äldre tjejer brukar vara uppskattade och de vet ju vad de vill ha i sängen också eftersom de varit med lite...
Svårare att få tag på också kan det verka som dock.

Mina fem cent

Vad är äldre tjej, ?? Äldre än man själv är ?? De finns de som är yngre som har allt det en man vill ha.

Svårt att hitta äldre ? Letar du efter ett gäng desperata 40 taggare är det bara att gå på vilket danshak som helst i sverige en fredag eller lördag ..:D ..mina 50 öre på den aktien.
DU behöver inte leta....dom hittar DIG...lätt.:D
 

jente

Guest
Ännu en gång gick inte min ironi igenom...

Självklart är bra sex bra, men det är inte sexet man saknar när man blir singel, det är allt det andra, gosa, sova sked och äta frukost med någon.

Tro det eller ej, en tjejkompis till mig som är singel sa att tillslut saknade hon att fälla ner ringen på muggen...

Man saknar att det fanns någon där som inte är där nu. Kanske att kläder lite här och där, eller att någon inte kan skruva korken på tandkrämet m.m.

Det är något man vänjer sig med men sen försvinner allt plötsligt....

:(

Kärleken räcker bara till hojen de närmsta åren.

Men "vänner" kan man alldrig få nog av.:tuttar



PS. nu ska jag sluta att försöka vara som andereas.no ds.:tungan

När man få hoj så kommer nog bli den enda kärleken i mitt liv, andra sviker en bara så....:huvet
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Man saknar att det fanns någon där som inte är där nu. Kanske att kläder lite här och där, eller att någon inte kan skruva korken på tandkrämet m.m.

Det är något man vänjer sig med men sen försvinner allt plötsligt....

:(



När man få hoj så kommer nog bli den enda kärleken i mitt liv, andra sviker en bara så....:huvet

O den dan hojen inte startar är dan före dagen man vaknar upp på psykakuten och undrar va tusan som har hänt.. :gnissla

Man saknar att det fanns någon där som inte är där nu. Kanske att kläder lite här och där, eller att någon inte kan skruva korken på tandkrämet m.m.

Det är något man vänjer sig med men sen försvinner allt plötsligt....

:(



När man få hoj så kommer nog bli den enda kärleken i mitt liv, andra sviker en bara så....:huvet

O den dan hojen inte startar är dan före dagen man vaknar upp på psykakuten och undrar va tusan som har hänt.. :gnissla
 
Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Precis som AndereasNo sa, det börjar med små saker sen vill den bara ha mer och mer. sen en vacker dag så smörjer det inte i cylinderväggarna mer och då är måste man skaffa en ny.
 

jente

Guest
O den dan hojen inte startar är dan före dagen man vaknar upp på psykakuten och undrar va tusan som har hänt.. :gnissla



O den dan hojen inte startar är dan före dagen man vaknar upp på psykakuten och undrar va tusan som har hänt.. :gnissla

Med tanke på hur bråk som jag och mina ex, m.m har haft så va det då ända de bästa för mig...

Ibland så förstärker förhållande av det med...
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Vad är äldre tjej, ?? Äldre än man själv är ?? De finns de som är yngre som har allt det en man vill ha.

Svårt att hitta äldre ? Letar du efter ett gäng desperata 40 taggare är det bara att gå på vilket danshak som helst i sverige en fredag eller lördag ..:D ..mina 50 öre på den aktien.
DU behöver inte leta....dom hittar DIG...lätt.:D

Mm lite äldre än man själv är men beror väl på, om du är 40 så spelar nog inte det nån roll om hon också är 40, då vill du nog inte ha en 10 år äldre tjej som är tantigt 50???

jag är 21, träffade nyss en tjej lite tillfälligt som är 26. Grymt mer skön på alla sätt än en jämnårig 21åring.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Precis som AndereasNo sa, det börjar med små saker sen vill den bara ha mer och mer. sen en vacker dag så smörjer det inte i cylinderväggarna mer och då är måste man skaffa en ny.

Det hjälper inte speciellt mycket att det smörjer bra heller om det har slutat täta runt kolven...
 

Gabor

Guest
Mm lite äldre än man själv är men beror väl på, om du är 40 så spelar nog inte det nån roll om hon också är 40, då vill du nog inte ha en 10 år äldre tjej som är tantigt 50???

jag är 21, träffade nyss en tjej lite tillfälligt som är 26. Grymt mer skön på alla sätt än en jämnårig 21åring.

:D ,den åldern du nämner på en tjej nu, den är inte dum alls.:D

Facit ger:
När man är ung vill man ha erfaren , lite äldre tjej, när man blir äldre, vill man ha en yngre, erfaren tjej. :D
 

Ivul

Guest
Sex är trevligt, men att mysa räcker fan :pannkyss

Ligger O'learys i haninge? :rofl
Min före detting vet jag hänger ofta där. Hon var fullkomligt värdelös i sängen.
Jag frågade henne om hon över huvud taget gillar sex, och fick ett blankt "ja".
Varpå jag frågade vad hon gillade, eftersom hon knappt gjorde ett enda ljud eller uttryck ifrån sig, vad jag än gjorde. Fick då ett generat "Mjaa..hihi". Blev faktiskt förbannad över det. Kändes inte som människan gillade sex över huvud taget. Och så var hon emot oralsex. Fint.. Ta bort halva grejen..
"Det är äckligt, på båda två".
Fattar inte varför jag envisades med att gå dit mer än en gång..

Men det är ju som du säger. Nu har jag inte hunnit så långt än, men det verkar vara så att större delen cheyer är ytterst medelmåttiga eller tråkiga i sängen. Det handlar ju inte riktigt om att ha grym teknik i det lilla de kanske gör. Grejen är ju att man(iaf jag) vill ju att de ska vara riktigt på och tända, och verkligen vara med i det och visa att de vill ha ut så mycket som möjligt.
Det är tanken som räknas, tekniken kan man jobba på.
Jag HATAR verkligen när hon bara ligger där. I synnerhet om det måste vara under täcket också. Ska det vara på det viset kan man lika gärna sätta på avloppshålet i badkaret. :mad:

Idag när jag klev upp fick jag meddelandet "Hej, kk" på MSN. Vi hade sex en gång, efteråt kom vi överens om att vi borde göra det igen och släppa lös det ordentligt, eftersom det kändes som det fanns stor potential och för bra för att inte ta vara på. Hon var uttryckligen tämligen nöjd med mig("Det du gjorde med handen har ingen gjort så bra"), och hon var enligt mitt tycke grym. Jag har aldrig i mina dagar träffat en människa som blivit så exalterad och uppslukad av sex, helt vansinnigt. Vilt och passionerat, och lämnade märken att visa för polare, och nu snackar vi inte sugmärken.
Nu har jag sagt för mycket. Men jag återkommer och presenterar eventuell åsiktsändring. Sex kanske är värt besväret ibland. Iaf när man känner sig lite frustrerad och behöver få ut det ;)

Mansgris :D :D .

^^, Men seriöst, man vill ju kunna lita på sin flicka/kille, och fejkade orgasmer var 5te sekund känns ganska meningslöst då i mitt tycke iaf.
Köttslig njutning i sisådär 20sekunder är väl inte allt?
 
Last edited:

Kia

Guest
Sex är trevligt, men att mysa räcker fan :pannkyss

Har hört just den kommentaren förut, men ett tag utan 6 ändrade fort på den åsikten... :D

Då blev det ungefär som i den där ketchup-reklamen som går på TV nu: "Ja, det kanske jag sa. Men man kan väl ändra sig..." :D
 
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top