Är sex överskattat?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

Är sex överskattat?

• Antal röstningar
    0
Jag ser ju fortfarande rubrikerna :gnissla

Som korvgubbe sa så har jag ingen att ta hänsyn till...seru inte på mina biffarmar att jag just tagit ett träningspass :brynad

Ja, rubriker kan man inte ignorera, inte lätt.

Bra med egenträning i hjälm, blir fina muskler att visa på beachen i sommar.:tummenupp .

Så, har du en ide hur du ska släppa sargen, ta av skridskoskydden å komma in i matchen ? Dags att träna på målskott :D

Bra med egenträning i hjälm, blir fina muskler att visa på beachen i sommar.:tummenupp .

Så, har du en ide hur du ska släppa sargen, ta av skridskoskydden å komma in i matchen ? Dags att träna på målskott :D

Yes de smart som fan... höll på att få en knepig situation att förklara för försäkringsbolaget idag ba.. gick lite väl vilt till så höll på att dunka i hjälmen ordentligt.. ta ut en ny hjälm på försäkring pga att man dunka i huvet under sexakt me sig själv me hjälmen på :gnissla

Jag har aldrig varit bra på att göra mål..spelar mest för de e kul o skönt att hålla igång lite :rolleyes:

Last edited:
För att kommentera rubriken"är sex överskattat". Ja SEX är i mina ögon väldigt överskattat.Inte många som trodde jag skulle skriva nåt sånt kanske,men faktum e att även om det gäller ett one night stand måste bruden ha någonting visst som får mig att gilla henne.O kontentan av det blir ju att jag inte har SEX med henne utan att jag ÄLSKAR med henne.

rofl,pmsl. :tungan :tungan
Fast lite sant e det faktiskt.Som ni vet e ju fabbo jacke en lesbisk kvinna instängd i en mans kropp.Så ni kan ju haja vilket dilemma det blir när man vill vara macho som dom andra små tjurarna o stångas jag med.:D

Jag vet inte varför jag inte korrigerat ämnet innan. Kanske för att det var en tvetydig fråga. Dels om sex är uppblåst i media till världens viktigaste/bästaste/roligaste grej. Och dels om själva besväret att få det är värt det.

På punkt ett anser jag att media blåst upp ett kinaskott till en atombomb.

På punkt två kan jag medge att det känns kul i kewken och man får ut viss tillfredsställelse. Men jag är och har alltid varit en ensamvarg och känner mig bara oerhört hörnad av att umgås med nån på ett sånt intimt plan.
Jag har aldrig gillat nån tillräckligt mycket för att känna mig bekväm med vederbörande. Eller jo, ett par enstaka, men dom har det aldrig varit nåt intimt med.

Last edited:
Dom som säger att sex är det skönaste som finns kan fan aldrig ha varit riktigt skitnödiga:yoparty

Heey, my face is up here!...

Vafan! Drulen ska ligga neråt, till höger eller vänster. Inte uppåt.. Eller hur du nu har den bakom suspen. Tvinga mig inte posta en demonstrationsbild. Sporthoj.com behöver inte mer avundsjuka.. Lagom är bäst :brynad

Vafan! Drulen ska ligga neråt, till höger eller vänster. Inte uppåt.. Eller hur du nu har den bakom suspen. Tvinga mig inte posta en demonstrationsbild. Sporthoj.com behöver inte mer avundsjuka.. Lagom är bäst :brynad

Vadå uppåt?... du e fan sjuk killen!... sluta kolla på min dase...de va en plojbild.. nte meningen att du ska studera min kuk in i minsta detalj!!!

Onani: Ungefär 1-2 gånger dagligen
Sex med flickvännen, minst 5-6 dagar i veckan.

Jag lever lätt, orkar inte bära omkring på massa extra bagage som gör byxan mer tung än vad den redan är :peta

Tillägger att jag tycker det är underskattat!

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...