Är sex överskattat?

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date

Är sex överskattat?

• Antal röstningar
    0
Onani: Ungefär 1-2 gånger dagligen
Sex med flickvännen, minst 5-6 dagar i veckan.

Jag lever lätt, orkar inte bära omkring på massa extra bagage som gör byxan mer tung än vad den redan är :peta

Kul för mig som ibland hör skiten!! :mad: :huvet

Min lösning heter Sennheiser HD 212Pro med In Flames som spelas.

Kul för mig som ibland hör skiten!! :mad: :huvet

Min lösning heter Sennheiser HD 212Pro med In Flames som spelas.

haha, ja du lyckas alltid komma förbi när jag skall "natta" henne. Sennheiser? Jag har en webcam ute i tv-rummet så jag ser allt hur du skriver i notepad "snake-supergud-i-sängen-how-to.txt"

Följande har jag hittat.

.-Hon säger: Ta stryptag:
Han säger: Bara om du kallar mig nasse och ber mig prata med hans röst.

:tuttar

haha, ja du lyckas alltid komma förbi när jag skall "natta" henne. Sennheiser? Jag har en webcam ute i tv-rummet så jag ser allt hur du skriver i notepad "snake-supergud-i-sängen-how-to.txt"

Följande har jag hittat.

.-Hon säger: Ta stryptag:
Han säger: Bara om du kallar mig nasse och ber mig prata med hans röst.

:tuttar

Skitsnack. Ni gör det bara för att jävlas!! :fatta!

Vad ni säger vet jag inngenting om då mina lurar helt klart är för bra för att höra skit utifrån. Tack Sennheiser!

Det går ju alltid att flytta så slipper du fantisera om en R1a:tuttar

Flyttade 47 mil för kärleken skull. Flyttat tillbax till hemstaden och killen jag hade nere i malmö vet inte hur han vill.....

Så nja...enda gången jag flyttar är det om jag gifter mig med en kille.

Men sen när man har skaffat hoj så blir det att åka runt i sverige o hälsa på lite "vänner" :tungan

Brudar är aldrig "bara ute efter sex", inte dom jag träffar IAF...
:huvet :huvet :huvet

Dom flesta vill gosa och ha frukost också...

Det beror ju vad man vill ha ur det hela....

Ibland är det ju bara skönt att ha sex, ibland vill man ha mer känslor i det....
Och ibland är det ett litet sätt att visa att man älskar en annan människa.

Last edited:
Det beror ju vad man vill ha ur det hela....

Ibland är det ju bara skönt att ha sex, ibland vill man ha mer känslor i det....
Och ibland är det ett litet sätt att visa att man älskar en annan människa.

Ännu en gång gick inte min ironi igenom...

Självklart är bra sex bra, men det är inte sexet man saknar när man blir singel, det är allt det andra, gosa, sova sked och äta frukost med någon.

Tro det eller ej, en tjejkompis till mig som är singel sa att tillslut saknade hon att fälla ner ringen på muggen...

Sex med en livlös tjej = Överskattat

Sex med en tjej som vet vad hon gör och är lätt att prata med om vad man gillar är underskattat:tuttar

2736652 Flyttade 47 mil för kärleken skull.

Men sen när man har skaffat hoj så blir det att åka runt i sverige o hälsa på lite "vänner" :tungan

Kärleken räcker bara till hojen de närmsta åren.

Men "vänner" kan man alldrig få nog av.:tuttar

PS. nu ska jag sluta att försöka vara som andereas.no ds.:tungan

Last edited:
Ännu en gång gick inte min ironi igenom...

Självklart är bra sex bra, men det är inte sexet man saknar när man blir singel, det är allt det andra, gosa, sova sked och äta frukost med någon.

Tro det eller ej, en tjejkompis till mig som är singel sa att tillslut saknade hon att fälla ner ringen på muggen...

Klart man saknar sånt när man är singel, för man kan ju ha sex när man är singel, bara att gå hem med nån på krogen (om man nu vill det) eller skaffa en KK. Men fråga en tjej på krogen om hon vill gå hem med dig och sova sked jag lovar att hon komma att tycka du är weirdo.:tungan

Men fråga en tjej på krogen om hon vill gå hem med dig och sova sked jag lovar att hon komma att tycka du är weirdo.:tungan
Säger man det med glimten i ögat så är jag inte så säker på att hon kommer att tycka att man är någon knäppgök. Kanske en lite smågullig knäppgök, så smågullig att hon kanske skulle följa med en hem och "sova sked". :rolleyes:

Kan väl också bero på hur många man "prövat med"??

Vissa cheyer ligger som döda fiskar å håller käft... andra kan röra hipsen. Vissa kan röra hipsen men stönar bara för att. Vissa tar sarren i mun utan att man ber om det, då är det inte lika kul... Vissa säger stöddigt, "flytta upp en våning". Vadfan, man vill ju ha lite chase också.

Det är ju en kemi ... varpå jag ser det som 2% chans, att en chey med bra utseende som även är bra i bingen.

Man kan inte säga att sex är underskattat förrän man testat alla 100% ...dvs 100 cheyer, då har man hittat 2 stycken. Eftersom 2% av dom är bra.

Och har man nu sexat 100 pers (cheyer), men inte hållit en hög klass på grejjerna. Ja, då kanske man inte hittat nån alls såklart. Därför kan få, med all rätt säga att det är överskattat. För jag VET att många här drar hem en och annan träskdrottning från O'hlearys Haninge.

Det är gambling.

Man satsar snorren, riskerar sjukdomar etc ...såå. Jag tror man ska söka sig norrut, om man inte funnit lyckan i söder. Råvarorna är bra däruppe, och få har utnyttjats av främlingar. Det är efter att dom poserat i slitz som deras oskulder tas, alla ska kliva på etc. Tuttarna ska fixas and so on. Tror det enda rätta då, torde vara att importera en slyna från norrbotten. Kikar man på porrigt t ex, så finns det hetingar på runt 24, som är oskulder bara för att närmsta granne är 60 mil bort..å inga killar från nacka orkar åka dit,.

Bara några visdomsord såhär på sena timmen.

Last edited:
Och har man nu sexat 100 pers (cheyer), men inte hållit en hög klass på grejjerna. Ja, då kanske man inte hittat nån alls såklart. Därför kan få, med all rätt säga att det är överskattat.
Så då borde man hitta fyra stycken mellan tjej nummer 101 och 200? :brynad

Så då borde man hitta fyra stycken mellan tjej nummer 101 och 200? :brynad

:rolleyes: ..ja, statistiskt sett hmm

:gnissla ..jag vågar inte säga så mkt mer för då får jag anonyma hotbrev från sh's feminister imorrn. men de e ju typ svart på vitt, ungefär.

cant live with them, cant live without them

(sen finns det ju många tjejjer har jag märkt, som är kvinnohatare)

Japp. Som hellre umgås med killar än med andra tjejer för att de tycker att tjejerna är för jobbiga. :tungan
jag tror/vet ..att ca 80% av chey'erna på sh är såna, kvinnohatare... dom är pojkflickor, å gillar att ha killarna för sig själva, å för att plocka poäng, förutom att köra hoj, så pratar dom skit om andra vanliga-kvinnor. *typexempel*

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla