Kan väl också bero på hur många man "prövat med"??
Vissa cheyer ligger som döda fiskar å håller käft... andra kan röra hipsen. Vissa kan röra hipsen men stönar bara för att. Vissa tar sarren i mun utan att man ber om det, då är det inte lika kul... Vissa säger stöddigt, "flytta upp en våning". Vadfan, man vill ju ha lite chase också.
Det är ju en kemi ... varpå jag ser det som 2% chans, att en chey med bra utseende som även är bra i bingen.
Man kan inte säga att sex är underskattat förrän man testat alla 100% ...dvs 100 cheyer, då har man hittat 2 stycken. Eftersom 2% av dom är bra.
Och har man nu sexat 100 pers (cheyer), men inte hållit en hög klass på grejjerna. Ja, då kanske man inte hittat nån alls såklart. Därför kan få, med all rätt säga att det är överskattat. För jag VET att många här drar hem en och annan träskdrottning från O'hlearys Haninge.
Det är gambling.
Man satsar snorren, riskerar sjukdomar etc ...såå. Jag tror man ska söka sig norrut, om man inte funnit lyckan i söder. Råvarorna är bra däruppe, och få har utnyttjats av främlingar. Det är efter att dom poserat i slitz som deras oskulder tas, alla ska kliva på etc. Tuttarna ska fixas and so on. Tror det enda rätta då, torde vara att importera en slyna från norrbotten. Kikar man på porrigt t ex, så finns det hetingar på runt 24, som är oskulder bara för att närmsta granne är 60 mil bort..å inga killar från nacka orkar åka dit,.
Bara några visdomsord såhär på sena timmen.