Silverryggen
S-BACK MOTARDS
- Gick med
- 15 Jun 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Frågan lyder.. Fråååååågaaan lyyyydeerrr!
Kanske kan bero på att det sexet jag haft just är bara sex, och inga känslor.
Fan vet jag.. Jag är ju bara tjugä, snart tjuätt..![]()
-Varför förstöra en sådan relation med känslor, krav, måsten, svartsjuka, misstänksamhet, och annat som man om man har otur kan råka ut för i ett förhållande?
Jag tror att många gånger kan en sann vänskap utan kärleksförklaringar, där var och en bor på sitt håll, men med bra sex då och då, vara mycket mer givande och underbarare än ett förhållande.
Jag tycker att de senare (i rött) är grunden för ett "förhållande"..dock är det väl inget fel att säga att man tycker om någon om man gör det. Men med förhållande menar jag att båda tycker om att träffas..sexet är bra och att man har det trevligt tillsammans..man måste inte göra det mer komplicerat än så.
Tycker att folk ofta sätter ett lika med mellan de negativa aspekterna du listade ovan och ordet förhållande..det är synd. Det blir vad man (båda två) gör det till.
..jag har gjort sekret-test och tagit vaginaltemp-sex...
The what, the what and the what?!![]()
där sitter en plugg i livmodern
Blåa Thorsman??
Sorry var bara tvungen
Konstigt hur olika man är...
Har just flyttat från min fru sedan nästan 10 år, och känner absolut inte för ett förhållande.
Däremot är jag mer än villig att träffa en trevlig tjej med liknande intressen som jag har som kompis, gärna med vissa "förmåner", men ändå som framförallt en vän. En vän att göra saker med, en vän att prata mitt i natten med, en vän att gråta ut hos ibland.
-Varför förstöra en sådan relation med känslor, krav, måsten, svartsjuka, misstänksamhet, och annat som man om man har otur kan råka ut för i ett förhållande?
Jag tror att många gånger kan en sann vänskap utan kärleksförklaringar, där var och en bor på sitt håll, men med bra sex då och då, vara mycket mer givande och underbarare än ett förhållande.
Krav, måsten, svartsjuka och misstänksamhet är inget som hör hemma i ett förhållande. Därför de tar slut.
En vän att göra saker med, en vän att prata mitt i natten med, en vän att gråta ut hos ibland. Är väl en bra början på kanske ett nytt och bättre förhållande??
Det är för att maximera eller minimera (beroende på vad man vill) chansen att bli gravid, där sitter en plugg i livmodern som endast är permiabel under en del av äggcykeln, hurvida den är permiabel eller ej för tilfället går att kolla med ett hormonbaserat snabbtest.
Vaginaltemp koll vetefan vad det är bra till då den förhoppningsvis är rätt konstant såvida man inte har feber......![]()
Det där får du gärna utveckla lite.Utan förhållande=överskattat Utan förhållande=underskattat
Det där får du gärna utveckla lite.
ehh what![]()
Det är för att maximera eller minimera (beroende på vad man vill) chansen att bli gravid, där sitter en plugg i livmodern som endast är permiabel under en del av äggcykeln, hurvida den är permiabel eller ej för tilfället går att kolla med ett hormonbaserat snabbtest.
Vaginaltemp koll vetefan vad det är bra till då den förhoppningsvis är rätt konstant såvida man inte har feber......![]()
Det finns en teori att kvinnans normala temp ökar någon grad när hon har ägglossning, då är det dags att pumpa på om det ska bli bäbisar.
Det är inte säkert att det är så på alla kvinnor.
Mitt x funkade så i alla fall, hon visste när det var störst sannolikhet att bli gravid, å det funka varje gång.![]()
![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP