Är ni irriterade på alla annonser utan bild?

lema

BiH
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
2008 zx6r
Blir ni också irriterade på alla som lägger sina annonser utan bild och trur att de kommer att få sålt sina hojar och andra grejer.Det första man kollar på är "bilden".Så för:mad: lägg en bild på :arsele

lema skrev:
2423680 Blir ni också irriterade på alla som lägger sina annonser utan bild och trur att de kommer att få sålt sina hojar och andra grejer.Det första man kollar på är "bilden".Så för:mad: lägg en bild på :arsele
Värre e det när det står... Pris= BUD

ännu värre när det står "lånad email". :dummer

När man tycker det är bekvämt att få bilder per email så har fåntrattarna ingen email adress duh.

Man har ingen lust att svara eller ringa på såna annonser när de skriv så där

lema skrev:
2423680 Blir ni också irriterade på alla som lägger sina annonser utan bild och trur att de kommer att få sålt sina hojar och andra grejer.Det första man kollar på är "bilden".Så för:mad: lägg en bild på :arsele
Njä, det är klart det är trevligt med en bild, men om jag t.ex. är på jakt efter en -99 R1 så vet jag ju förhoppningsvis hur en sån ser ut innan.

Håller med trådskaparen... Annonser utan bilder kollar man inte ens på.
Håller också med Bosanac, som när det står "PRIS=BUD", :va :dummer

SuperMicke skrev:
2423722 Njä, det är klart det är trevligt med en bild, men om jag t.ex. är på jakt efter en -99 R1 så vet jag ju förhoppningsvis hur en sån ser ut innan.

Bra jag la in nannosenn på mina dainese byxor men fan bilden får inte vara större än 7xx*xxx pixlar och jag har inge program som man kan göra om bilden i pixelförmot.

men ta en koll på dem jag kan alltid mejla bild

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39558

Eller när folk lägger ett sånt överpris o sen skriver nåt i stil med tex: "Våga inte ens pruta" störtlöjligt!

Eller när en pryl är såld fast annonsen är kvar *nacckkksccåådd*:kulspruta

Slappa skrev:
2423771 Eller när folk lägger ett sånt överpris o sen skriver nåt i stil med tex: "Våga inte ens pruta" störtlöjligt!

Eller när en pryl är såld fast annonsen är kvar *nacckkksccåådd*:kulspruta

Exakt, i detta landet ska det prutas när man handlar beggat. Så är det, PUNKT SLUT!

navid.sedighi skrev:
2423737 Bra jag la in nannosenn på mina dainese byxor men fan bilden får inte vara större än 7xx*xxx pixlar och jag har inge program som man kan göra om bilden i pixelförmot.

men ta en koll på dem jag kan alltid mejla bild

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39558

Jodå, har du XP tex så har du MS Photo Paint. Dubbelklicka på en fil med .jpg ändelse får du se. Där kan du skala om bilden.

jag stör mig mer på folk som ska se bilder på allt man säljer faktiskt,ex.kåpglas säljes:har du bild?,öhlinsfjäder säljes:har du bild?,man skickar bild till idioten och får en brevvän 50 ggr för att den sedan säger:den ser likadan ut som min.död åt dem...
mest irriterande är när folk som tex: peer widja i trollhättan köper ett par bromsok av en och sedan inte betalar och skyller på att man skicka fel kontonr 1,5 år efter när man hotar fanskapet med att berätta för alla i hans adressbok på outlook vad han gjort.inte fan har de pengarna kommit in till rätt konto heller 2 månader efter.tur att verktygsskåpet är fullt av dragskaft och att trollhättan ligger på omvägen till karlskoga.....

När det gäller bilannonser stör jag mig på såna som inte visar regnumret.
Jag vill kolla så att det är import, antal ägare och om det är "rätt" motor (kan skilja om bilen är importerad).

Jag kan förstå att man inte vill lägga ut regnummer på hojannonser men
när jag letar bil blir jag bara irriterad.

Och som folk skrivit "Pris = BUD", då kan dom ju förvänta sig bara skambud.

En annan grej är "inte min bil/mc på bild men min är lika". Händer inte så
ofta men det har hänt :näsblod

lejfan skrev:
2423947 När det gäller bilannonser stör jag mig på såna som inte visar regnumret.
Jag vill kolla så att det är import, antal ägare och om det är "rätt" motor (kan skilja om bilen är importerad).

Jag kan förstå att man inte vill lägga ut regnummer på hojannonser men
när jag letar bil blir jag bara irriterad.

Och som folk skrivit "Pris = BUD", då kan dom ju förvänta sig bara skambud.

En annan grej är "inte min bil/mc på bild men min är lika". Händer inte så
ofta men det har hänt :näsblod

Bara för de så kom jag på att jag tog den enda bilden av 5 jag just tog, där regnr inte syns, när jag la ut bilannons för 5 minuter sen.. :argpådato

Freddy82 skrev:
2423852 Har du något exempel? :va

Bara kolla första bästa annons på R1 på blocket så fattar du vad ja menar!

igelhammar skrev:
2423920 jag stör mig mer på folk som ska se bilder på allt man säljer

Eftersom det varierar på vad folk tycker är "bra skick alt väldigt fint skick" i annonser så vill ja nästan alltid se bild på grejen innan ja köper nåt, jag menar det kan ju se ut som skit när du får grejen medans förra ägaren tycker den är i nyskick!

Last edited:
Nåt jag hatar är folk som ringer & frågar saker, bestämmer en tid då de ska komma & kolla/provköra & sen bara skiter i det? :mad:
Min tid kan jag använda till annat än att vänta på mongon som inte dyker upp.

*/ ?>
Back