Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Värre e det när det står... Pris= BUDlema skrev:2423680Blir ni också irriterade på alla som lägger sina annonser utan bild och trur att de kommer att få sålt sina hojar och andra grejer.Det första man kollar på är "bilden".Så förlägg en bild på
![]()
Njä, det är klart det är trevligt med en bild, men om jag t.ex. är på jakt efter en -99 R1 så vet jag ju förhoppningsvis hur en sån ser ut innan.lema skrev:2423680Blir ni också irriterade på alla som lägger sina annonser utan bild och trur att de kommer att få sålt sina hojar och andra grejer.Det första man kollar på är "bilden".Så förlägg en bild på
![]()

SuperMicke skrev:2423722Njä, det är klart det är trevligt med en bild, men om jag t.ex. är på jakt efter en -99 R1 så vet jag ju förhoppningsvis hur en sån ser ut innan.

Slappa skrev:2423771Eller när folk lägger ett sånt överpris o sen skriver nåt i stil med tex: "Våga inte ens pruta" störtlöjligt!
Eller när en pryl är såld fast annonsen är kvar *nacckkksccåådd*![]()
navid.sedighi skrev:2423737Bra jag la in nannosenn på mina dainese byxor men fan bilden får inte vara större än 7xx*xxx pixlar och jag har inge program som man kan göra om bilden i pixelförmot.
men ta en koll på dem jag kan alltid mejla bild
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39558
navid.sedighi skrev:2423842hur gör man da? i paint jag e inte så haj på det
jag hittade
Slappa skrev:2423771Eller när folk lägger ett sånt överpris o sen skriver nåt i stil med tex: "Våga inte ens pruta" störtlöjligt!

navid.sedighi skrev:2423737Bra jag la in nannosenn på mina dainese byxor men fan bilden får inte vara större än 7xx*xxx pixlar och jag har inge program som man kan göra om bilden i pixelförmot.
men ta en koll på dem jag kan alltid mejla bild
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=39558

lejfan skrev:2423947När det gäller bilannonser stör jag mig på såna som inte visar regnumret.
Jag vill kolla så att det är import, antal ägare och om det är "rätt" motor (kan skilja om bilen är importerad).
Jag kan förstå att man inte vill lägga ut regnummer på hojannonser men
när jag letar bil blir jag bara irriterad.
Och som folk skrivit "Pris = BUD", då kan dom ju förvänta sig bara skambud.
En annan grej är "inte min bil/mc på bild men min är lika". Händer inte så
ofta men det har hänt![]()

Freddy82 skrev:2423852Har du något exempel?![]()
igelhammar skrev:2423920jag stör mig mer på folk som ska se bilder på allt man säljer
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem