igelhammar skrev:2423920jag stör mig mer på folk som ska se bilder på allt man säljer faktiskt,ex.kåpglas säljes:har du bild?,öhlinsfjäder säljes:har du bild?,man skickar bild till idioten och får en brevvän 50 ggr för att den sedan säger:den ser likadan ut som min.död åt dem...
mest irriterande är när folk som tex: peer widja i trollhättan köper ett par bromsok av en och sedan inte betalar och skyller på att man skicka fel kontonr 1,5 år efter när man hotar fanskapet med att berätta för alla i hans adressbok på outlook vad han gjort.inte fan har de pengarna kommit in till rätt konto heller 2 månader efter.tur att verktygsskåpet är fullt av dragskaft och att trollhättan ligger på omvägen till karlskoga.....
Beror väl på vad det är man köper. När det är fjädrar som i ditt fall har jag svårt att se vilken funktion bilden fyller men med en del grejer kan ju bilden vara ett sätt att försäkra sig om att det är rätt modell/färg/variant av det man vill ha. Ibland kan ju en viss detalj finnas i många olika modeller och färgsättningar och ibland är folk som sätter ut annonserna inte så noga med modellbeteckningar osv.