Fearless
..
Samma sak här.. tog en tur idag vid lunch.. 2 stadiga plus grader i solen
Observera att detta är i Skellefteå, alltså långt upp i norr

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ja,du är ett svin...jag oxå tydligen,får jag bli kompis med dej??Långa farbron skrev:Tog långlunch och glassade omkring med hojen i 1,5 timmar.
I Gbg har vi enl min termometer har vi 17 grader varmt....
exiteme skrev:Just nu står du som nummer 1 på min hatlista...![]()
Skorpan skrev:ja,du är ett svin...jag oxå tydligen,får jag bli kompis med dej??![]()
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=598167#post598167
Macho Woman skrev:Ja, du är ett arsle eftersom du har ett jobb där man kan bestämma hur lång lunch man tar, och du är dessutom ett arsle eftersom du har en hoj att åka på. För jävligt att andra har det bättre än en själv, tycker jag som äkta kommunist.![]()
Blip skrev:Vadådå, i ditt tillstånd ska du ju ligga på rygg ätandes praliner i soffan medans äkta maken masserar dina fötter![]()
UrbanTiger skrev:Klipp dej och skaffa ett riktigt jobb
Glassa runt så där när andra drar ihop till BNP:n![]()
Santo skrev:Helt rätt... du kunde nog allt ha varit borta i 3 timmar ist. Själv har jag haft på mig skinnstället i 12 timmar idag![]()
![]()
![]()
Har kört omkring som utav bara faan hela dan!!![]()
BadToy skrev:Ja det e du! En annan får ju jobba & har hojen stående på service![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
//Simon
Nä, YamahaLånga farbron skrev:Du kör Ducce ,va ?
Idag är jag bakfull som en demon....Långa farbron skrev:Ja och en fin lila med,När blir det Fuzzhat?
Santo skrev:Helt rätt... du kunde nog allt ha varit borta i 3 timmar ist. Själv har jag haft på mig skinnstället i 12 timmar idag![]()
![]()
![]()
Har kört omkring som utav bara faan hela dan!!![]()
loser skrev:Tja, min lilla X-11 ville tydligen åka och käka lunch på helt fel sida av staden av någon anledning, så lunchen blev lite lång igår. Det gjorde tydligen inget för den tyckte att det var ett utmärkt tillfälle att testa balansen med lite wheelande (dock bara korta sträckor, iom att husse är höjdrädd). Men idag får den stå för jag skall åka till WhoValley, och bräda lite = Muuuuaaaahhh!![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |