Är jag ett svin???

hållundan skrev:
Idag är jag bakfull som en demon....

JObbigt.... Ska flytta nu. Dattan kommer säkerligen vara nere hela helgen. Hur ska jag klara mig? Får köra hoj. Med fuzzhat =)

Jo forstog att du inte skulle må bra idag,läste ditt inlägg om Mingves glasögon under tråden ,att han fått sin nya hoj.
Hävdar en gång till att glasögon är ogay :tungan
 
Långa farbron skrev:
Ja dom lever sitt eget liv dom där X-11orna, men en skönt liv :)
Är det för övrigt sant att dom äter 600 cc till frukost,Då helst lila yamaher :lol

Allt min äter är bensin och däck, det måste bero på att jag är en usel förare. :va
 
svin!!

Långa farbron skrev:
Tog långlunch och glassade omkring med hojen i 1,5 timmar.

I Gbg har vi enl min termometer har vi 17 grader varmt....


japp!
fast det e jag oxo! hyrde en rysk mc igar, en minsk :banana!
jag e i vietnam o jaser sa jag har inte sa mycket att klaga pa men langtar hem sa jag far aka lite riktig bage! far vanta anda till juli!! sa synd det e om mig :hihi
korde 4,5mil upp o ner for bergen uppe i sapa! bromsarna var helkassa och lokalbefolkningen kor som kamikazepiloter sa jag e glad att jag lever idag :3freak det var iaf ett av de vackraste landskapen jag sett!

ta det lungt!!
 
loser skrev:
Allt min äter är bensin och däck, det måste bero på att jag är en usel förare. :va
Då är vi lika dåliga förare bägge två för min äter också framdäck,men det är visst orginalfel.Men har hört att om man ökar luften något hekto så skall det visst hjälpa.

Sen bensinen beror väl på hur hård man är på rullen.Själv får jag en tank att räcka 900 mil beronde på att jag kör på tomgång överallt.Men sen kör jag ju som en kärring med.Med handväska och hatt.
 
Långa farbron skrev:
Då är vi lika dåliga förare bägge två för min äter också framdäck,men det är visst orginalfel.Men har hört att om man ökar luften något hekto så skall det visst hjälpa.

Sen bensinen beror väl på hur hård man är på rullen.Själv får jag en tank att räcka 900 mil beronde på att jag kör på tomgång överallt.Men sen kör jag ju som en kärring med.Med handväska och hatt.

Min körstil gör att den tycker att bakdäck smakar bättre (ing burns, men en del friskt gasande). Framdäcken kan jag tänka mig att den mumsar pga av att hela hojen har rätt mycket vikt fram, tycker jag att det känns som iaf.

Bensin vill den också ha en del av, men det är billigt (iaf i egypten) :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top