Är jag ett svin???

Ja det e du! En annan får ju jobba & har hojen stående på service :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

//Simon

ja fick sluta tidigt ida!! klockan 12 ställde ja lastbilen, drog hem ringde försäkringsbolaget å sen va de bara å dra ut!! sååååå jävla gött!! kom precis hem från min 20 mil korta tur me två andra polare!! UNDERBART!!! :)

Hehe, tog oxå min första 10-milare idag :-) :)

Termometern pendlade väl mellan 10-14 grader :-)
Underbart är ordet :banana
Dock får nästa tur vänta åtminstone till på måndag, HV ska ju besegra FBK imorrn, igen!
/rewind

Hämtade hojen från verkstaden idag blev en 8 mil eller så. lite kallt och halvtaskigt fäste men likväl skitkul :banana :banana

Vadådå, i ditt tillstånd ska du ju ligga på rygg ätandes praliner i soffan medans äkta maken masserar dina fötter :D

exiteme skrev:
Just nu står du som nummer 1 på min hatlista... :gnissla

Macho Woman skrev:
Ja, du är ett arsle eftersom du har ett jobb där man kan bestämma hur lång lunch man tar, och du är dessutom ett arsle eftersom du har en hoj att åka på. För jävligt att andra har det bättre än en själv, tycker jag som äkta kommunist. :gnissla

Jag ett kapitalistsvin :tungan
det kan vara jobbigt för en kommunist när denna möter den bittra kapitalistiska verkligheten :lol

Men som min löneslavande Mor lärde mig redan innan jag slog in på den förstörande kapitalistiska vägen -Skruva inte isär det du inte får ihop :tungan :whip

Last edited:
Blip skrev:
Vadådå, i ditt tillstånd ska du ju ligga på rygg ätandes praliner i soffan medans äkta maken masserar dina fötter :D

Men låt den stackars kvinnan bli av med lite havandeskaps aggrestioner(stavning?) på mig..

:fatta!
exiteme o Jag

Last edited:
Helt rätt... du kunde nog allt ha varit borta i 3 timmar ist. Själv har jag haft på mig skinnstället i 12 timmar idag :yoparty :banana :banana

Har kört omkring som utav bara faan hela dan!! :yoparty

Santo skrev:
Helt rätt... du kunde nog allt ha varit borta i 3 timmar ist. Själv har jag haft på mig skinnstället i 12 timmar idag :yoparty :banana :banana

Du är en riktig vän du, skall vi säga 4 timmar i morgon då ?:banana

Långa farbron skrev:
Ja och en fin lila med,När blir det Fuzzhat?
Idag är jag bakfull som en demon....

JObbigt.... Ska flytta nu. Dattan kommer säkerligen vara nere hela helgen. Hur ska jag klara mig? Får köra hoj. Med fuzzhat =)

Santo skrev:

Vettifan hur ändalykten skulle se ut efter 12timmar på hojjen... Hoppas jag slipper den åsynen iaf :D

Men vad fint väder det har varit hela veckan, har mysmekat i solen några timmar, lovely!

//@

Tja, min lilla X-11 ville tydligen åka och käka lunch på helt fel sida av staden av någon anledning, så lunchen blev lite lång igår. Det gjorde tydligen inget för den tyckte att det var ett utmärkt tillfälle att testa balansen med lite wheelande (dock bara korta sträckor, iom att husse är höjdrädd). Men idag får den stå för jag skall åka till WhoValley, och bräda lite = Muuuuaaaahhh! :D

loser skrev:
Tja, min lilla X-11 ville tydligen åka och käka lunch på helt fel sida av staden av någon anledning, så lunchen blev lite lång igår. Det gjorde tydligen inget för den tyckte att det var ett utmärkt tillfälle att testa balansen med lite wheelande (dock bara korta sträckor, iom att husse är höjdrädd). Men idag får den stå för jag skall åka till WhoValley, och bräda lite = Muuuuaaaahhh! :D

Ja dom lever sitt eget liv dom där X-11orna, men en skönt liv :)
Är det för övrigt sant att dom äter 600 cc till frukost,Då helst lila yamaher :lol

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!