Gottis
West Coast Xtremes
Nogger skrev:5-600 MIL.....Hur får du dom att räcka så länge....
![]()
Betong däck Michelin Pilot Power

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nogger skrev:5-600 MIL.....Hur får du dom att räcka så länge....
![]()
Din bus-tjej!!duckie skrev:Håller aldrig hastighetsbegränsningarna.
duckie skrev:Är jag den enda som aldrig kraschat? Aldrig ens varit nära? Aldrig åkt fast för snuten (på hoj), aldrig tappat den i backen och kör lätt 1500 mil på ett bakdäck.
Jag har kört i sammanlagt 10 år - många mil och till många ställen. Håller aldrig hastighetsbegränsningarna, gillar gas och broms. Jag har till och med petat in ett par bandagar.
Och det har aldrig hänt mig eller hojen nåt.
Vad beror det på? Är jag überbäst på att köra, har jag tur, är jag en höna eller är det så enkelt att tjejer kör bättre än killar?
hahahahahaphilsson skrev:klockrent..Du påminner mig om farsan. Han hade lånat min hoj, var påväg hem och låg bakom morsan när hon körde bil. De skulle strax svänga vänster så tänkte han köra om och sen skära vänsterkurvan lite fint så han drog upp på bakan och körde om mor min och när han väl var om så kom det en bil och körde där han hade tänkt gena kurvan + att farsan hade lite för hög fart så han åkte upp på trotoaren prickade mellan 2 stolpar och rakt ut i någons trädgård. Finns fortfarande spår 2 månader senare.
![]()
duckie skrev:Är jag den enda som aldrig kraschat? Aldrig ens varit nära? Aldrig åkt fast för snuten (på hoj), aldrig tappat den i backen och kör lätt 1500 mil på ett bakdäck.
Jag har kört i sammanlagt 10 år - många mil och till många ställen. Håller aldrig hastighetsbegränsningarna, gillar gas och broms. Jag har till och med petat in ett par bandagar.
Och det har aldrig hänt mig eller hojen nåt.
Vad beror det på? Är jag überbäst på att köra, har jag tur, är jag en höna eller är det så enkelt att tjejer kör bättre än killar?
Mats757 skrev:Är du missnöjd över dä då?![]()
Gottis skrev:Betong däck Michelin Pilot Power![]()
Nogger skrev:....åkt på samma men dom räcker bara hälften..... ÖKA !!!!!!!!!!!!![]()
Kan kanske bero på att jag mest åker bana... och då räcker bak bara
2 dagar i bästa fall....![]()
Duckie - Kör som enduckie skrev:Är jag den enda som aldrig kraschat? Aldrig ens varit nära? Aldrig åkt fast för snu..................
Anneli skrev:Men jag har aldrig försökt åka iväg med skivbromslåset i, det har andra skött åt mig![]()
Jag tror jag kom 400 mil med moppeFreddola skrev:Kör du 1500 mil på 1 backdäck så har du anledningen där.
När jag körde 125a kom jag inte ens 600 mil.
stef@n skrev:1840525Ingen vurpa eller tappad hoj här heller, men 1500 mil på ett bakdäck, not!
stef@n skrev:2321583Då har det även hänt mig
Var ute och åkte med min sambo och skulle stanna vid en korsning, fick ned foten i en grop i asfalten och där låg vi på asfalten och undrade vá fan vad det som hände.
Resultat: trasig blinkers och repig backspegel. Känns som vi kom lindirgt undan![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |