Långa farbron
Yster tokfrans
Jag tror det beror på att du som tjej inte fastnar i den manliga jag-vill-vara-tuffast hysterin.
Man hetsar varandra rätt duktigt emellanåt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
duckie skrev:Vad beror det på? Är jag überbäst på att köra, har jag tur, är jag en höna eller är det så enkelt att tjejer kör bättre än killar?
2fast4Some skrev:Kört sporthoj i 15 år. Aldrig kraschat/tappat. Banpremiär i år (totalt sex gånger). 1500 mil/år. Kör i snabba gruppen.
hahaha en klassiker... har varit så nära några gånger, det som räddar mig varje gång är att jag har inbyggt larm i skivlåset.. som går på bara av att man startar hojen.. räddaren i nöden..Padde skrev:kollar så skivbromslåset inte sitter kvar 2 gånger efter du låst upp och tagit ur det?![]()
elwe skrev:Du kanske har MASSOR av marginal kvar!!
Hur kan du låta bli att prova??
Det kan kanske gå hur fort som helst ...![]()
IronMike skrev:Som i "golfaren"
-"är ju inte så jävla svårt att skrapa ihop 36 poäng om man spelar kärringspel"
![]()
duckie skrev:Är jag den enda som aldrig kraschat? Aldrig ens varit nära? Aldrig åkt fast för snuten (på hoj), aldrig tappat den i backen och kör lätt 1500 mil på ett bakdäck.
Jag har kört i sammanlagt 10 år - många mil och till många ställen. Håller aldrig hastighetsbegränsningarna, gillar gas och broms. Jag har till och med petat in ett par bandagar.
Och det har aldrig hänt mig eller hojen nåt.
Vad beror det på? Är jag überbäst på att köra, har jag tur, är jag en höna eller är det så enkelt att tjejer kör bättre än killar?
Långa farbron skrev:Jag tror det beror på att du som tjej inte fastnar i den manliga jag-vill-vara-tuffast hysterin.
duckie skrev:Är jag den enda som aldrig kraschat? Aldrig ens varit nära? Aldrig åkt fast för snuten (på hoj), aldrig tappat den i backen och kör lätt 1500 mil på ett bakdäck.
Jag har kört i sammanlagt 10 år - många mil och till många ställen. Håller aldrig hastighetsbegränsningarna, gillar gas och broms. Jag har till och med petat in ett par bandagar.
Och det har aldrig hänt mig eller hojen nåt.
Vad beror det på? Är jag überbäst på att köra, har jag tur, är jag en höna eller är det så enkelt att tjejer kör bättre än killar?
Master_ skrev:Finns det en sån hysteriPersonligen så hetsar jag mej själv rätt bra emellanåt.. men blir alldrig hetsad eftersom det är då man klantar sej..
elwe skrev:Du kanske har MASSOR av marginal kvar!!
Hur kan du låta bli att prova??
Det kan kanske gå hur fort som helst ...![]()
philsson skrev:... Vi killar har lättare för att bara göra sånt vi inte gjort innan. ...
klockrent..Bomanrd skrev:Haha, stämmer bra. Minns första vurpan med rden, skulle styla för polarna och visa att det minsann går att dra den på bakan. Krutade på ner för bostadsområdet och minsann gick den upp på bakan. Felet var bara att jag fick upp en jäkla fart och gatan var snart slut. Lägger mig på bromsarna och försöker svänga, men det jäkla lerkletet som blir i kanterna på vägen gjorde att framhjulet gled undan. Lägger ner hojjen i komposten.Snabbt som fan upp igen, och konstatera att det ända som hände var böjd fotpinne, styre, blinkers samt bromspinne.
Men men man lär sig av sina misstag, nu bromsar jag i tid![]()
proPulsion skrev:Fan vad häftigt PADDE..jag tror jag också ska bli oUtLaW!
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |