Läs och begrunda:
http://www.goingfaster.com/angst/noharley2.html
http://www.goingfaster.com/angst/noharley2.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Orka läsa det där...Maggy skrev:


War-psycho skrev:2312373Orka läsa det där...
Förstår inte denna energi SH-are orkar lägga ner på att dissa HD.![]()
Går man in på ett HD-forum så så snackas det HD, inte massa diss om andra hojåkare.
Det är bara här på SH som man verkar mer intresserade vad ANDRA kör, än vad man själv kör.
Man borde ju tycka det är mer intressant att snacka sporthoj här.
Är ni avundsjuka eller vad ere frågan om?![]()
Det är väl bara att köpa en egen HD, om det är så fascinerande.
Seså, stilla ert begär, köp en Harley.
(Det är ju det ni vill, innerst inne.)
Maggy skrev:
Ska jag ha som andrahoj när jag blir vuxen! Wonderboy skrev:2312449palla, klart det är en hoj, vet inte vilken det syftades på med fan en v-rod, e den bad eller ?Ska jag ha som andrahoj när jag blir vuxen!
![]()
1, Som sagt.... väldans massa "diskussion" om HD, på det här sporthojsforumet.Maggy skrev:2312443Jag dissar inte... hittade bara en sida som kan inbjuda till diskussion!![]()
Det jag däremot noterar är att man verkar gå i försvarsställning rätt snabbt om man kör HD. Varför förstår jag dock inte.
Om någon "dissar" min hoj so let it be... jag har köpt den för att jag gillar den inte för vad andra skall tycka!


de e cooltOddjob skrev:2312493Igår såg jag en chopper med en luftkyld radfyra![]()

Gjorde jag med... rykte som fan om den... rena Lützendimman, nåt allvarligt fel var det.Oddjob skrev:2312493Igår såg jag en chopper med en luftkyld radfyra![]()

War-psycho skrev:2312487färre sporthojar vinkar åt mig när jag kör HD'n, än HD-åkare vinkar när jag kör sporthojen
Lite märkligt egentligen... med tanke på allt gnäll på SH att HD-åkarna inte hälsar.avatar skrev:2312533Så är det tyvärr
Oddjob skrev:2312493Igår såg jag en chopper med en luftkyld radfyra
Edit: iförrigår var det![]()
skulle lätt dra på en turbo på den jagCrazy Frog skrev:2314247Det var inte min.
Men nu kör jag en chopper med Honda DOHC motor från 82.
Men det är lite klent. Nästa bygge blir en GSX 1100 motor borrad till 1200 och RS förgasare mm

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |