Är du synthare eller hårdrockare?

Är du synthare eller hårdrockare?

• Antal röstningar
    0
Hårdrock alla dagar i veckan! :yoparty
Jag har lyssnat på det mesta, gett det en chans iaf. Nåja, vikingarna har jag väl varit en smula orättvis mot :3freak men när allt kommer kring så är det till 99% powermetal som rullar in i öronen.
Metallica var under "moppeåren" favoriterna faktiskt, thrash lirade dom ju fram till black album. Efter And justice blev det ju rena countryn ( antar att det är det långa farbrorn menar han lyssnar på :hihi ).
Men nu var ju inte frågan om metallica spelade thrash den avgörande i denna tråden, var möts vi upp och :fyllisar innan syntharna får :smasha ?
//Tobbe

tobbeviking skrev:
Hårdrock alla dagar i veckan! :yoparty
Jag har lyssnat på det mesta, gett det en chans iaf. Nåja, vikingarna har jag väl varit en smula orättvis mot :3freak men när allt kommer kring så är det till 99% powermetal som rullar in i öronen.
Metallica var under "moppeåren" favoriterna faktiskt, thrash lirade dom ju fram till black album. Efter And justice blev det ju rena countryn ( antar att det är det långa farbrorn menar han lyssnar på :hihi ).
Men nu var ju inte frågan om metallica spelade thrash den avgörande i denna tråden, var möts vi upp och :fyllisar innan syntharna får :smasha ?
//Tobbe

Yamaha XT= Synt.
KTM = Rock´n roll.

:4skrika

Jag hade ena benet på varje sida,min bror tvingad mig att lyssna på AC/DC Iron maiden osv själv var/är jag en discokille. :

Långa farbron skrev:
Yamaha XT= Synt.
KTM = Rock´n roll.

:4skrika

Jag hade ena benet på varje sida,min bror tvingad mig att lyssna på AC/DC Iron maiden osv själv var/är jag en discokille. :
:4skrika :4skrika Österikisk ostdoppargrytvärmare = kÅtÄäM
Så det så! HA...HA..
Din bror gjorde ett halvdant jobb med andra ord, hade han gjort ett bra jobb hade du inte vågat annat än lyssnat på riktig musik :fatta! :hihi
Erkän nu att det enbart är för att trotsa din bror som du lyssnar på den där skiten :D
//Tobbe

Vet knappt vad synthmusik är.

Började med Deep Purple 25 år sen, håller än. Andra favvosar är Judas, Metallica å Pantera givetvis massa annat, bla Rammstein nu på senare tid.
sterb318.gif

Går rätt bra att få min 13- åriga dotter att tycka om det, fast hon lyssnar mest på modern skitmusik "med vissa undantag" :yoparty

Rock roxorz
musik39.gif

Last edited:
tobbeviking skrev:
:4skrika :4skrika Österikisk ostdoppargrytvärmare = kÅtÄäM
Så det så! HA...HA..
Din bror gjorde ett halvdant jobb med andra ord, hade han gjort ett bra jobb hade du inte vågat annat än lyssnat på riktig musik :fatta! :hihi
Erkän nu att det enbart är för att trotsa din bror som du lyssnar på den där skiten :D
//Tobbe

Hellre en ostvärmare än en skördeströska :4skrika

Jag kom på att det fanns mer tjejer på discona är på pojkrummet,därför blev jag en discokille :brynad

Min bror är numera en flintskallig hemmansägare som gillar AC/DC,jag har allt mitt hår kvar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT