Är du synthare eller hårdrockare?

Är du synthare eller hårdrockare?

• Antal röstningar
    0
Zee skrev:
Apapapapp... Dj tiesto är väl s.k. techno. :rolleyes: Eller rättare sagt eurodisco?

Gillar ni sånt så kan ni streama go muzik härifrån:Digitally Imported

"Chillout" e perfa att lyssna på när man jobbar framför "datan"...l
header_site.gif

Man kan med fördel använda winamp när man streamar. I så fall är "Frisky Radio" ett hett tips, eller ETN. Pheta beats där.

Rocken är död. Punckt!

Starstriker skrev:
Man kan med fördel använda winamp när man streamar. I så fall är "Frisky Radio" ett hett tips, eller ETN. Pheta beats där.

Rocken är död. Punckt!

Du menar via winamps hemsida? Shoutcast, alltså?

Ska kolla upp Frisky! :tummenupp Tanks dewd.

P.S. Och det heter inte "punckt". Det politiskt inkorrekta idag är "pungt". :cool:
big_balls.jpg

Zee skrev:
Du menar via winamps hemsida? Shoutcast, alltså?

Ska kolla upp Frisky! :tummenupp Tanks dewd.

P.S. Och det heter inte "punckt". Det politiskt inkorrekta idag är "pungt". :cool:
big_balls.jpg

Nejnej. Du kan gå in under "Internet radio" i winamp, där har du ett antal 100 olika stationer att välja på. Däribland de som omnämns ovan.

Rocken är död.

4 första! :4skrika nämen seriöst vad är det för fel på and justice for all då? Det är ju under den tiden som dom var absolut bäst. Seattle 89 för guds skull. Ni säger det garanterat bara för att vara tvärsöver :mad:

Själv så lyssnar jag mest på hårdrock just nu men lyssnar välldigt mycket på synth också ,

Hårdrock , så är det väll mest industrial metal som gäller just nu , Rammstein , Ministry , NIN , Diekrupps .
Men även vanlig rock så som social distortion , Zeke ,medmera

Synth så är det ju EBM som gäller typ , Front 242 , skinny puppy , Funker vogt , Cat Rapes dog , som även gör sin första spelning på 5 år om ca en och en halv vecka i götet på sticky fingers.

Sen lyssnar jag även lite på Lowe för att man känner till snubbarna lite
sen även Eyeflow , en polare till mig.
Här är adressen till deras sida
http://www.eyeflowmusic.com/
Ladda ner razorblade morning , lugn men jävligt bra låt.

Och jag går även på synthfester och hårdrocksfester haha.....

så dra åt helvete med er alla ....

Last edited:
honkiie skrev:
4 första! :4skrika nämen seriöst vad är det för fel på and justice for all då? Det är ju under den tiden som dom var absolut bäst. Seattle 89 för guds skull. Ni säger det garanterat bara för att vara tvärsöver :mad:
För att de 3 första är bättre. :fakta

honkiie skrev:

Inget fel på Justice, men den är inte trash som dom 3 första. För det var väl det saken gällde?

Solid snake skrev:
3 första Metallica-skivorna är väl thrash/speed metal

SuperMicke skrev:
Inget fel på Justice, men den är inte trash som dom 3 första. För det var väl det saken gällde?

Det handlade om att snake säger att de tre första är thrash och efter de blev dom sellouts. Jag ser inte varför ajfa inte skulle vara thrash? blackened, dyers eve och slutet på one är väl ganska thrashiga senast jag kollade. Eller så är det jag som inte förstår mig på det här med musik :va Jag anser för övrigt att ajfa kanske är deras bästa skiva.

honkiie skrev:
Det handlade om att snake säger att de tre första är thrash och efter de blev dom sellouts. Jag ser inte varför ajfa inte skulle vara thrash? blackened, dyers eve och slutet på one är väl ganska thrashiga senast jag kollade. Eller så är det jag som inte förstår mig på det här med musik :va Jag anser för övrigt att ajfa kanske är deras bästa skiva.
Bara du som inte kan, justice är inte speciellt thrashig, där börjar det bli slött och trist.

honkiie skrev:

"And justice for all" är klockren thrash, inget att snacka om. Fråga vilken thrash-kännare som helst. "Metallica" är däremot ett gränsfall men faller trots allt inom ramarna för hur många systerband inom thrashen utvecklades, ex Overkill,Forbidden,Testament med mera.

Så Metallica fram till och med "Metallica" är thrash metal.

//En med hjärtat i bay area-regionen......

Chris Ash skrev:
"And justice for all" är klockren thrash, inget att snacka om. Fråga vilken thrash-kännare som helst. "Metallica" är däremot ett gränsfall men faller trots allt inom ramarna för hur många systerband inom thrashen utvecklades, ex Overkill,Forbidden,Testament med mera.

Så Metallica fram till och med "Metallica" är thrash metal.

//En med hjärtat i bay area-regionen......
Äntligen medhåll :tummenupp

Spelat synth i ett hårdrocksband.
Vad röstar man på då?

Hårdrock såklart! :yoparty

På den tiden det begav sig.......

Bifogat

• Section eight.jpg
    Section eight.jpg
    116.1 KB · Visningar: 94
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...