Är du synthare eller hårdrockare?

Är du synthare eller hårdrockare?

• Antal röstningar
    0
Hårdrock alla dagar i veckan! :yoparty
Jag har lyssnat på det mesta, gett det en chans iaf. Nåja, vikingarna har jag väl varit en smula orättvis mot :3freak men när allt kommer kring så är det till 99% powermetal som rullar in i öronen.
Metallica var under "moppeåren" favoriterna faktiskt, thrash lirade dom ju fram till black album. Efter And justice blev det ju rena countryn ( antar att det är det långa farbrorn menar han lyssnar på :hihi ).
Men nu var ju inte frågan om metallica spelade thrash den avgörande i denna tråden, var möts vi upp och :fyllisar innan syntharna får :smasha ?
//Tobbe

tobbeviking skrev:
Hårdrock alla dagar i veckan! :yoparty
Jag har lyssnat på det mesta, gett det en chans iaf. Nåja, vikingarna har jag väl varit en smula orättvis mot :3freak men när allt kommer kring så är det till 99% powermetal som rullar in i öronen.
Metallica var under "moppeåren" favoriterna faktiskt, thrash lirade dom ju fram till black album. Efter And justice blev det ju rena countryn ( antar att det är det långa farbrorn menar han lyssnar på :hihi ).
Men nu var ju inte frågan om metallica spelade thrash den avgörande i denna tråden, var möts vi upp och :fyllisar innan syntharna får :smasha ?
//Tobbe

Yamaha XT= Synt.
KTM = Rock´n roll.

:4skrika

Jag hade ena benet på varje sida,min bror tvingad mig att lyssna på AC/DC Iron maiden osv själv var/är jag en discokille. :

Långa farbron skrev:
Yamaha XT= Synt.
KTM = Rock´n roll.

:4skrika

Jag hade ena benet på varje sida,min bror tvingad mig att lyssna på AC/DC Iron maiden osv själv var/är jag en discokille. :
:4skrika :4skrika Österikisk ostdoppargrytvärmare = kÅtÄäM
Så det så! HA...HA..
Din bror gjorde ett halvdant jobb med andra ord, hade han gjort ett bra jobb hade du inte vågat annat än lyssnat på riktig musik :fatta! :hihi
Erkän nu att det enbart är för att trotsa din bror som du lyssnar på den där skiten :D
//Tobbe

Vet knappt vad synthmusik är.

Började med Deep Purple 25 år sen, håller än. Andra favvosar är Judas, Metallica å Pantera givetvis massa annat, bla Rammstein nu på senare tid.
sterb318.gif

Går rätt bra att få min 13- åriga dotter att tycka om det, fast hon lyssnar mest på modern skitmusik "med vissa undantag" :yoparty

Rock roxorz
musik39.gif

Last edited:
tobbeviking skrev:
:4skrika :4skrika Österikisk ostdoppargrytvärmare = kÅtÄäM
Så det så! HA...HA..
Din bror gjorde ett halvdant jobb med andra ord, hade han gjort ett bra jobb hade du inte vågat annat än lyssnat på riktig musik :fatta! :hihi
Erkän nu att det enbart är för att trotsa din bror som du lyssnar på den där skiten :D
//Tobbe

Hellre en ostvärmare än en skördeströska :4skrika

Jag kom på att det fanns mer tjejer på discona är på pojkrummet,därför blev jag en discokille :brynad

Min bror är numera en flintskallig hemmansägare som gillar AC/DC,jag har allt mitt hår kvar.

*/ ?>
Back