Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SuperMicke skrev:![]()
![]()
6 st som vill ha stryk än så länge...
mb skrev:
Långa farbron skrev:Skall bara ta av mig hatten så skall du få![]()
chrilla skrev:"Härskarru' få!" ?
Jag har länge varit under intrycket att Metallica är thrash metal. Vad är riktig häftig och fräck metal enligt dig då?Belfrage skrev:De så jäkla stor skillnad på hårdrock och metal. Hatar hårdrock, älskar metal.
Synth är jävligt långt borta.
Säg nu inte att ni gillar hård musik om ni sitter hemma och lyssnar på mesig gubbrock som typ maiden eller metallica!![]()
Gubbrock rockarBelfrage skrev:De så jäkla stor skillnad på hårdrock och metal. Hatar hårdrock, älskar metal.
Säg nu inte att ni gillar hård musik om ni sitter hemma och lyssnar på mesig gubbrock som typ maiden eller metallica!![]()
3 första Metallica-skivorna är väl thrash/speed metal, sen blev de sellouts.honkiie skrev:Jag har länge varit under intrycket att Metallica är thrash metal. Vad är riktig häftig och fräck metal enligt dig då?
Solid snake skrev:3 första Metallica-skivorna är väl thrash/speed metal, sen blev de sellouts.
Belfrage skrev:De så jäkla stor skillnad på hårdrock och metal. Hatar hårdrock, älskar metal.
rocken är allt annat än död. Vad är tiesto? jag är övertygad om att det är dåligt iaf. Ge mig några tips på lite feta beats vettja.Starstriker skrev:Men gubbar, är ni sporthojare eller kuståmåkare?
Rocken är död, och det är (borde iaf vara) bara gamla skäggiga gubbar som lyssnar på sånt för att det påminner om deras ungdom. För att kompensera för sin kagge sin ålder och sitt i övriga taffliga liv så kör de kuståm, klär sig i svettiga fransar och lyssnar på rock.
Nej fifan. Vi lever faktiskt på 2000-talet!
Tïesto rules.
Starstriker skrev:Nej fifan. Vi lever faktiskt på 2000-talet!
Tïesto rules.
Zee skrev:Apapapapp... Dj tiesto är väl s.k. techno.Eller rättare sagt eurodisco?
Gillar ni sånt så kan ni streama go muzik härifrån:Digitally Imported
"Chillout" e perfa att lyssna på när man jobbar framför "datan"...l
![]()
SuperMicke skrev:Appappapp!! Ingen jävla techno i min Synth VS Hårdrock tråd tack!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |