Ravetrancer skrev:Till er muppar där ute.
Jag känner killar som säger att dom e för fula för att få nån brud etc. Och jag vet samtidigt att jag är ju fan inte så fager som man vart tidigare, men jag har ändå vart tvungen o visa polarna att det handlar inte om utseendet överhuvudtaget. Jag kan i princip få vilken brud som helst om jag vill, för det sitter i personligheten, i snacket....allt handlar om vad man har innanför skallbenet. Jag har kommit dragandes med snygga flickor till dom o dom har tappat hakan och inte riktigt fattat hur jag gör men va fan, man e väl en mästare
Det bästa är att lära sig hur tjejer funkar så mycket som möjligt, få dom att känna ens utstrålning istället för att bara ha en tom skalle o ett fint utseende.
Så till er asfula där ute, ut o ragga på dom brudar ni inte vågar ragga, var säkra på er själva och jag lovar att det kommer funka. Det hjälper om man har många tjejkompisar för att snabbare lära sig hur tjejer tänker
Här e ett kort på mig som jag ä rriktigt nöjd med, tills jag träffa min sambo och jag blev självdestruktiv med mit utseende. Fattar inte det, men det måste vara så att jag gör det mot mig själv för att hon ska slippa alla brudar som e efter mig annars![]()
Det där tycker inte jag stämmer.
Visst man kan säkert ragga upp någon fin brud om man ser alldaglig ut men det händer en gång på hundra.
Jag har fått intrycket av att de tjejer som ser bra ut har ofta höga krav på hur killen skall se ut.
Har ett par tjej kompisar som ser bra ut och dem raggar upp det dem vill ha vilket vill säga killar som ser ut som modeller men oftast slutar det med att killarna dem raggar upp är så snälla och söta i början men sedan beter dem sig som kräk, och då går man till mig och gråter över axeln och får tröst sedan är det bra igen.
Om vi skall gå tillbaka till det med utseende så ser jag själv inget vidare ut, har aldrig fått höra att jag ser bra ut så det gör jag förmodligen inte

Om jag fösöker förbättra mitt utseende?, nä.
Jag styrketränar bara för att jag tycker det är skönt men man får iallafall någon tjej ibland när dem vågar kolla efter vad jag har på insidan.
Hur ser jag ut då? Jag är 1.94 lång och blå ögon resten kan ni se på bilden som jag bifogar i tråden. Förlåt för ett långt inlägg