Detta år ska jag inte byta hoj mer än maximalt tre gånger... (nyårslöfte)
Jag tror du klarar dig med EN hoj i år!! (Optimist!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Detta år ska jag inte byta hoj mer än maximalt tre gånger... (nyårslöfte)
Bla, bla, bla...Tror problemet är att eliten börjar bli äldre och äldre och orkar inte lika mycke längre eller va tror folk??![]()
Det var ju ett jä-la tjatande om både det ena o andra.Ja, NÄR blir det Bonnagazzrunda?? Man bör kunna klara Skåne runt på 1 tim och 20 min om man räknar med ca 40 mil och 300 km/h.
Och, VAR blir bilden av?? Före bantning bilder ÄR av intresse för allmänheten att ta del av, kolla bara i Vänt i häcken. Varför ska Sporthoj.com vara annorlunda?
Bånnagazzrundan går från Svidala till Ljungby (om jag får som jag vill)
Det är strax under 20 mil så vi får väl se om soppan räcker. Målet är att göra den under 60 minuter.![]()
Gällande "före" bilden så bara glöm det.![]()
Jag minns. Tyvärr....Bilden finns redan ute i cyberrymden sedan länge, men det är nog ingen som minns det...![]()
20 mil? Då måste jag i alla fall tanka en gång. Har på autobahn en gång med 12 mil mellan mackarna fått i 13 liter soppa.![]()
Jag minns. Tyvärr....
13 liter? Rymmer inte Prillans tank mer?!![]()
Tror jag kan gissa vem reisleitern är... han som försenade hela Skånevårenturen med attityden "ähhh... jag tror soppan räcker till Kristianstad"Tanken rymmer 18 liter.
Han som var reseledare på den aktuella turen har en benägenhet att gilla soppatorsk så vi körde täta tankstopp.![]()
Vi hade ett par dagar tidigare stått totalt vilse på en mörk väg i skogen norr om Koeblenz, mitt i natten med tänd soppalampa på duccen de senaste 3 milen...![]()
Tror jag kan gissa vem reisleitern är... han som försenade hela Skånevårenturen med attityden "ähhh... jag tror soppan räcker till Kristianstad"![]()
Tanken rymmer 18 liter.
Han som var reseledare på den aktuella turen har en benägenhet att gilla soppatorsk så vi körde täta tankstopp.![]()
Vi hade ett par dagar tidigare stått totalt vilse på en mörk väg i skogen norr om Koeblenz, mitt i natten med tänd soppalampa på duccen de senaste 3 milen...![]()
Tror jag kan gissa vem reisleitern är... han som försenade hela Skånevårenturen med attityden "ähhh... jag tror soppan räcker till Kristianstad"![]()
Sommaren 05 va den bästa jag med många varit med om, endel olyckor och skit men men de ledde ju till att de blev nyare och bättre hojar för de flesta(mig o Maffan då)...
![]()
Körde inte så mycke förra säsongen då de va de millitära som gällde blir även så detta år men ska nog ändå finnas mer tid till hojåkningen annars får man starta nått uppe i Ronneby...![]()
Tror problemet är att eliten börjar bli äldre och äldre och orkar inte lika mycke längre eller va tror folk??![]()
Håller helt med Maffan, men hittar likt vederbörande ingen orsak. Det publika hojjkörandet var mycket mindre 2006 än 2005... körde mestadels med närmre polare och mindre uppslutningar 2006, och det var inte så jävla ofta man såg till någon ute, eller folk som skrev trådar, eller folk som bara "dök upp".
Kan ju kännas som det kvittar iofs, men underligt är det väl.
Lägg upp den för fan! Fast är du säker på att den får plats?2718378Bild före och bild efter?
Jag har redan en bild före på dig, ska jag lägga upp den?![]()
Nästan rätt men det var ju såhär det lät
Lägg upp den för fan! Fast är du säker på att den får plats?![]()
![]()
Min tv är widescreen, fast den är ju bara 32" så jag vet inte om det räcker.2720268Har du widescreen?![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |