Är du rädd?

Och vad är min ursäkt för att ha hållt flabben här på SH, hm :va , ingen egentligen. Humöret har varit "jag går till toa o spolar ner mig - allt skit på ett ställe" typ. Men nu börjar jag se ljuset i kloaken.

Jag ser verkligen fram emot 2007. 2006 var grymt najs med premiär för SRW o Vilseturerna. Nu skall detta finslipas o utvecklas till det bättre 2007:yoparty

@Maverick - upp med bild nu va fegis. Vi måste ju ha ett avskräckande exempel på när folk väljer stigen mot fullständig dekadens :pannkyss

11 pers inne men ingen skriver..
26 OLIKA inloggade under en dag och inte ett ord..

2005 var det full rulle, sommaren var det full rulle både på forumet och på gatan med träffar och körningar hela tiden..
Våren (vintern 2004) var det massor med "Jag ska till sommaren" snack och festplaner m.m.

2006/2007 verkar det som folk bara inte pallar mer...

Vad e din ursäkt för detta?

Spammar runt ganska mycket på Ninjariders givetvis men läser här nästan dagligen ibland...

Började 2006 med El Garto o några ifrån RR men det blev mest bankörning för mig samt att jag kör med lite folk som jag kör med på knutstorp och srw med. Får väl skärpa mig o hänga med ut på några onsdagsgazz nu 2007 , fast i pensionärsgruppen, fan fyller ju 42 om 11 månader

Last edited:
Spammar runt ganska mycket på Ninjariders givetvis men läser här nästan dagligen ibland...

Började 2006 med El Garto o några ifrån RR men det blev mest bankörning för mig samt att jag kör med lite folk som jag kör med på knutstorp och srw med. Får väl skärpa mig o hänga med ut på några onsdagsgazz nu 2007 , fast i pensionärsgruppen, fan fyller ju 42 om 11 månader

Amen det e ju lugnt, jag fyller 50 år om 17 år:gnissla

11 pers inne men ingen skriver..
26 OLIKA inloggade under en dag och inte ett ord..

2005 var det full rulle, sommaren var det full rulle både på forumet och på gatan med träffar och körningar hela tiden..
Våren (vintern 2004) var det massor med "Jag ska till sommaren" snack och festplaner m.m.

2006/2007 verkar det som folk bara inte pallar mer...

Vad e din ursäkt för detta?
Dom första åren var det bra tryck på RR sidan, men vi var tyvärr endast några få som la upp körtrådar och gjorde filmer, varje vår dyker det upp nytt folk som åker med på rundorna men det är väldigt få som lägger ut egna körtrådar eller filmer.

Dom flesta verkar bara läsa inläggen och sedan vänta på att "någon annan" ska göra fler inlägg och hitta på roliga saker att göra.

Om fler orkade/vågade engagera sig så vaknar snart allt till liv igen.

In med dom nya, ut med dom gamla :tungan

Träna = Inga SH pubar
Gå ner i vikt = Inga SH pubar

Ser med spänning fram emot säsongen 2007 och "herr Mavericks" nya stil. Det är bra med sådana budskap, för då vet man vem som kör, när det är fest:pannkyss

ps jag vet en jättebra skräddare som syr in skinnställ ds

Dom första åren var det bra tryck på RR sidan, men vi var tyvärr endast några få som la upp körtrådar och gjorde filmer, varje vår dyker det upp nytt folk som åker med på rundorna men det är väldigt få som lägger ut egna körtrådar eller filmer.

Dom flesta verkar bara läsa inläggen och sedan vänta på att "någon annan" ska göra fler inlägg och hitta på roliga saker att göra.

Om fler orkade/vågade engagera sig så vaknar snart allt till liv igen.

In med dom nya, ut med dom gamla :tungan

Var ska då du ta vägen? :va

Du har fegat vasst dessa två åren, inga gas alls,, en eller två rundor till torso för stuntkväll... Dra fram 895438964352Gixxern o häng på du med...:yoparty

Var ska då du ta vägen? :va

Du har fegat vasst dessa två åren, inga gas alls,, en eller två rundor till torso för stuntkväll... Dra fram 895438964352Gixxern o häng på du med...:yoparty
Road Racing har tagit rätt mycket av min tid, onsdagsgazz funkade inte heller när man hade kidzen varje onsdag.

Det blev ändå +700 mil gatåka förra året plus en repa till Brno, två till Poznan och en till Ringen samt en massa RR tävlingar & träningar, veckan har bara sju dagar så det är svårt att hinna med mer än så.

Du kommer att förmodligen själv att märka hur mycket tid som Road Racing slukar redan denna sommar.

Road Racing har tagit rätt mycket av min tid, onsdagsgazz funkade inte heller när man hade kidzen varje onsdag.

Det blev ändå +700 mil gatåka förra året plus en repa till Brno, två till Poznan och en till Ringen samt en massa RR tävlingar & träningar, veckan har bara sju dagar så det är svårt att hinna med mer än så.

Du kommer att förmodligen själv att märka hur mycket tid som Road Racing slukar redan denna sommar.

De e bara 6 helger på en hel sommar ju.. Kan väl inte ta så mycket tid med Racing :D :huvet

De e bara 6 helger på en hel sommar ju.. Kan väl inte ta så mycket tid med Racing :D :huvet

Moahahaha du kommer att få äta upp dom orden :D

Efter några säsonger har jag lärt mig att Road Racing är 95% Meka hemma, lasta, Packa, Transportera, Meka efter vurpor, Meka hela natten osv....

5% av tiden är man på banan och kör.

Ser med spänning fram emot säsongen 2007 och "herr Mavericks" nya stil. Det är bra med sådana budskap, för då vet man vem som kör, när det är fest:pannkyss

ps jag vet en jättebra skräddare som syr in skinnställ ds
Naaahhh.. inte sy in, köpa nytt.
Vågar inte tävla i REC med delat ställ.

Men tack för omtanken! :pannkyss

Jag ser det som ett "go" för att publicera... :)
I håvete heller :gnissla

Har du widescreen? :hihi
:D Den var faktiskt riktigt kul! :tummenupp

Min tv är widescreen, fast den är ju bara 32" så jag vet inte om det räcker. :hihi
:mad: Inte lika kul

Last edited:

Jag har ett nytt helställ hemma i din storlek, spesiall plais ånli fål jo...:tummenupp

strike2_1p_blk_410x410.jpg

Last edited:

Jag har fullt förtroende för dina kunskaper i roadracing, så varför skulle du inte klara av delat ställ, magen ramlar ut eller????:confused: :confused:

Å andra sidan ska man ju i dag ha kort tröja och midjejeans så att minst halva cykelstället syns om det ska vara coolfaktor på klädseln:D :D :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park