Är du moraltant på forum?

Är du moraltant på forum?

• Antal röstningar
    0
Macho Woman skrev:
Ett tips till dig: det räcker med en punkt.
Jag tycker att han ska få använda hur många punkter han vill.Det är ingen uppsats han skriver. Förövrigt börjar den här diskussionen bli ganska enformig, är ju en ny tråd nästan varje dag om hur dåligt folk stavar. Jag tycker att det finns annat att göra än att bara klaga. Men det är ju upp till var och en! (ta det inte personligt M.W, menar forumet i allmänhet)

Last edited:
Jo ett par stavfel är väl inte så farligt, men när vissa kommer in och inte stavar ett ord rätt så blir man fasen full i skratt.

Då tänker man att det antingen är ett moppefucko eller någon korkad person på något sätt.
Det som irriterar är just dessa som skriver dåligt för att de inte orkar annat, men på ett forum så är just skriften det alla ser och analyserar, man bedöms för hur man skriver eller vad man skriver.
Alla utom möjligtvis svenskalärare gör väl fel här och där när de skriver, men så länge det är någolunda sammanhängande och inte komiskt felstavat så är det ju helt ok.

Och kom inte dragandes med de ordblinda, oftast skriver de bra för att de lägger ner mycket tid på att få det rätt, medvetna om sin svaghet.

korvgubbe skrev:
Du har helt rätt! Jag erkänner igen!

...80-talister suger...

....och därefter inget mer... Kväkande och bräkande som inte följs upp med någon form av argument...

Det där är inte på något sätt exklusivt för 80-talister eller moppefuckon. Tycker jag ser dagliga exempel, både här och i verkligheten, på folk i alla åldrar som tycker en jävla massa utan att ha en aning om vad de snackar om.

-edit- haha, klockrent exempel på relevant ironi (hoppas jag iaf...) finns här: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1391561&postcount=1

Last edited:
Dickhead skrev:
Det där är inte på något sätt exklusivt för 80-talister eller moppefuckon. Tycker jag ser dagliga exempel, både här och i verkligheten, på folk i alla åldrar som tycker en jävla massa utan att ha en aning om vad de snackar om.

-edit- haha, klockrent exempel på relevant ironi (hoppas jag iaf...) finns här: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1391561&postcount=1
Om du lovar att vara tyst och inte avslöja för allmänheten: Det är ironi!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8