Är du moraltant på forum?

Är du moraltant på forum?

• Antal röstningar
    0

Chiefen

Flest prylar vinner
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
TLS -97
Tänkte det kunde vara kul att kolla hur folk ser sig själv!

Det är ju så lätt att vara anonym på nätet så man kan ju i princip bete sig hur som helst.
Visserligen är det ju min åsikt att folk kan skilja sig väldigt mycket i verkligheten kontra internetforums-personligheten.

OBS!! Pollen gäller forum överlag.

Nej, det brukar jag inte vara. Jag har varit medlem på ett hundforum i flera år, här har jag inte varit länge alls.
Där känner man till folk på ett helt annat sätt och då brukar man bete sig lite annorlunda. Det är dessutom en hobby som jag kan någorlunda och då kan man svara betydligt oftare mot här...

Jag är en helvetes moraltant på nätet men eftersom det kryllar av idioter så håller jag igen. I verkligheten är jag ännu präktigare.

Macho Woman skrev:
Klart man är. Någon måste visa vuxet beteende. :crash

Amen! :Bugar

....eftersom det daltas så djävligt med "packet" måste nån hålla ställningarna!

....De gör bara mer och mer väsen av sig.. Kan inte formulera eller stava ens de enklaste svenska fraser. De saknar helt respekt och kan inte bete sig som "oss"!

.....80:talisterna borde få genomgå nån form av test innan de släpptes in här! :hihi

.
.
.

Ja anser jag att jag ha det rätta svaret så må jag vara moraltant.

Det blir ju ett bra eländigt forum utan nån som vet nåt om nåt och bara ryggdunkare i alla trådar.

Har man tur är det 1% som ändrar sig i slutändan.

UrbanTiger skrev:
Du får öva länge....
Obs! du har gjort ett felaktigt val och får börja om från början :gnissla

Jag har ju klarat första biten och blivit en moral-hunk-farbror.

Död åt dom omoraliska :4skrika

Edit:Krya på dig din jävla siameskatt.

Jag försöker att inte irritera mig på struntsaker som dålig svenska, men riktigt fuckade uttalanden kan fortfarande trigga dubbelmoralkärringen i mig, för visst bryter även jag lagar, men jag skryter inte om att jag drar om bilar på fel sida på bakhjulet när jag skjutsar storbystade fjortistjejer iförd shorts och (blöt) t-shirt.

Dels för att det aldrig händer (jag kan inte köra långa sträckor på bakhjulet, och jag får aldrig skjutsa storbystade fjortistjejer i shorts och (blöt) t-shirt), dels för att skulle jag någon gång göra något som kunde provocera andra till den milda graden skulle jag ha vett att inte skryta med det.

Andra saker som retar mig massor är folk som inte har vett att hålla käft om att deras värsting hoj står skriven på farmor för att annars har dom inte råd att köpa andra dyra grejor dom inte heller har råd med.

Jag vet att skenförsäkring förekommer, jag ogillar det skarpt, men skulle det komma till min kännedom att någon jag känner sysslar med sånt skulle jag inte kommentera det såvida dom hade vett att hålla käft om det.

Skulle dom däremot racka ner på min gamla skithoj skulle jag däremot i bitska ordalag förklara att man kör det man har råd med!

korvgubbe skrev:
.....80:talisterna borde få genomgå nån form av test innan de släpptes in här! :hihi
.
Det finns inget mer irriterande än att försöka argumentera med vissa här som så fort dom inte har något argument kvar (vilket går jävligt fort) så säger dom bara att man är ett jävla barn för att man är 80:talist. Jag tycker att vi skapar flera skiljda forum ett med 80:talister, ett med 70, 60 osv sen träffas vi en gång om året och slåss om saken istället. :rolleyes: Man blir jävligt less iallafall.

Det är ett förfall, ingen gillar en moraltant längre alla vill bara ha tråkiga kompistrådar:lol

Grinande 80-talister tär på krafterna.

Moral, är det det som man skryter att man har før jobbkompisar när man ljuger om att man inte kommit førsent?

honkiie skrev:
Det finns inget mer irriterande än att försöka argumentera med vissa här som så fort dom inte har något argument kvar (vilket går jävligt fort) så säger dom bara att man är ett jävla barn för att man är 80:talist. Jag tycker att vi skapar flera skiljda forum ett med 80:talister, ett med 70, 60 osv sen träffas vi en gång om året och slåss om saken istället. :rolleyes: Man blir jävligt less iallafall.

Men 80-talister är jävla barn :tungan

honkiie skrev:
Det finns inget mer irriterande än att försöka argumentera med vissa här som så fort de inte har något argument kvar (vilket går jävligt fort), säger att man är ett barn för att man är 80-talist. Jag tycker att vi skapar flera skilda forum: ett med 80-talister, ett med 70-, 60-, osv. Sedan träffas vi en gång om året och slåss om saken istället, så att man ska slippa ledsna på forumet.

Jag rättar ditt citat till korrekt svenska, så att folk kan ta det du skriver på allvar.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8