Martein
därför att älg
är medlem och är positivt påverkad vågar jag påstå
bra tider inte för slitigt och lön som en VD
bra tider inte för slitigt och lön som en VD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skalman skrev:2521387Och detta faktum gör att mitt citat var felaktigt på vilket sätt då?

Rikkard skrev:2521640Ok felaktigt var fel ord. Ursäkta för det. Men om man jämför de olika situationerna så pratar Bildt mest skit i sitt påstående. Och därför är det fel att lyfta fram det du valt att citera.
Edit: Det hela började med att du tyckte att persson o co pratade skit. Och då vill jag bara framhäva att han inte är den enda. Du verkar lita blint på högern. Många som röstar på alliansen verkar tro att det ska bli guld och gröna skogar nu. Lite väl blåögt tycker jag. Det är kul att de får en chans men samtidigt är jag djupt skeptisk.
Edit2: Och visst har persson säkert sagt det du säger men du menade på att han ljög. Och väljer du att lita till statistik, så finns det faktiskt statistik som pekar åt andra hållet också. Så läget är dött. Och som jag påpekat innan, dina högerhjältars påstående att Sverige går bra, var en ännu större överdrift än sossarnas.
Är man inte arbetstagare så finns givetvis ingen direkt koppling till arbetstagarföreningar. Alltså fyller man då i nämnt alternativ istället för att sabba pollen.Markus skrev:2521673varför finns alternativet "inte arbetstagare pga studier eller annat" med?
mb skrev:2521755Är man inte arbetstagare så finns givetvis ingen direkt koppling till arbetstagarföreningar.
Måste alltid finnas ett nollalternativ, så att alla har något att rösta på. Annars kommer de facto ett antal röstare att kryssa på måfå bara för att snabbt få fram resultatet. Knappen för att se resultatet utan att rösta kanske inte är tillräckligt tydlig. Eller så orkar man inte trycka på den upprepade gånger. Vad vet jag.Markus skrev:2521775Och då ska man inte rösta alls förstås.
Skalman skrev:2521693Tjocksmockpersson har pratat minst lika mycket skit. Det är alldeles självklart att det gått bättre för Sverige på 2000-talet än i början av 90-talet. Tror fan det - det är högkunjunktur! Jämför man istället med andra länder och ekonomier så har vi halkat efter, med bl.a. en groteskt hög andel bidragsberoende. Men det är här tjocksmocks retorik kommer in i bilden; "det går bra för Sverige" och så väljer han att jämföra med 90-talets lågkonjunktur. Väljarna genomskådade honom dock..
Skalman skrev:2521693Lite skeptisk till koalitionen är jag allt. Men det är dock en majoritetskoalition som inte är beroende av kommunister, trädkramare, korkade sverigedemokrater eller annat löst pack. Bättre hade varit om Freddan fått egen majoritet, fast det är min personliga ståndpunkt.
Skalman skrev:2521693Edit: Jobbigt när du editerar under tiden jag svararMan behöver inte statistik för att bevisa det ena eller det andra. Det är bara att se sig omkring. Det är ingen slump att det häromveckan var flera danska företag på besök i Malmö och sökte folk. I Danmark har man förstått att utnyttja högkonjunkturen på korrekt sett.

Ujjujj, vilken vass humorKavvakex skrev:2521810Haha, fuckförening?
Vad snuskiga ni e!![]()
Rikkard skrev:2521804Vet inte varför det är tjocksmocks-retorik? Ljuger tjocka mer än andra????
Rikkard skrev:Förstår inte vad du menar med kommunister? Kallar du vänster-blocket för kommunister så bör du nog slå upp ordet i ett lexikon. För du verkar inte veta vad det är. De röda är snarare liberaler precis som de blå.
Lars O'RLY är ju öppet kommunist och stolt för det. Jag hoppas du la märke till att jag skrev "kommunister (vänsterpartiet), trädkramare (melonpartiet), ...".Rikkard skrev:Och om de gör på nåt särskilt sätt i Danmark som funkar så får vi hoppas att Fredrik statsminister sneglar på det och tar efter.
mb skrev:2521790Måste alltid finnas ett nollalternativ, så att alla har något att rösta på.
Skalman skrev:2522036
Edit: Se! Inte ett enda frågetecken!
Bingo skrev:2521262Men likväl korrekt. Din jihad mot facket är fånig. Dina svepande argumet och resonemang är löjeväckande och drar löje över samtliga partier till höger om sossarna. Jag tror att du VET väldigt lite om vad du pladdrar om![]()
Bingo skrev:Ang de kommunistiska skattesubventionerna av fackföreningsavgiften. Det är ju så att man i sin självdeklaration får dra av kostnader man haft för inkomstens förvärvande. Det är svårt att att se varför just fackföreningsavgiften inte skulle platsa där. Det är ju ingen som betalar till facket för att det är kul, som någon slags hobby. Sen att samtliga avdrag, inkl det för fackavgiften, borde tas bort, det är en annan femma.
anja skrev:2521148Och det tror du inte att jag har gjort?
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |