Är du blyg?

hur skulle du göra?

• Antal röstningar
    0
NoicE skrev:
haha, ja?
Det är väll det som är poängen, jag hatar brudar. Men jag gillar musik.
Hahaha, ja du har så rätt så igentligen.. Måtte jävulen ta alla fruntimmer...

Frågar man får man inte veta. Jag var blyg när jag var yngre... men sen ändrades något. Numera har jag inga som hellst problem att ta kontakt med nån tjej, o jag brukar tänka att gör jag det inte, då kommer det absolut inte finnas nån chans.

*Pekar på texten ovenför din avatar* :hihi

Alltså, du måste ju inte gå fram och tokstöta med en gång heller?
(sånt känns ju nästan som att ha en hund som försöker rida en på benet) :gnissla
Om ni nu har gemensamma kompisar, är ni då på samma fester och sådant med?
Kan du inte gå fram och prata lite bara några gånger?
Feg och feg...
Om man aldrig är rädd för någonting, är man heller aldrig modig, skulle jag vilja säga.:fakta

Fråga..

..om hon vill följa med dig hem och titta på din kapsylsamling:)

Klart som tusan att jag skulle gå fram till henne och bjuda ut henne! Får man nobben så vet man att det är bara att släppa tanken på att få träffa henne och man kan söka efter någon annan... och ärligt talat så tackar nog dom flesta ja till en middag.... men det betyder inte att man har halva inne för den delen :tungan

"be en kompis tala med henne"??
mellanstadiet, here I come?

Å om kompisen och flickan blir kära i varandra? Det hade vart humor det. Prata själv!

Alicia skrev:
Man tjänar inget på att vara feg, man måste våga chansa för att vinna
man ska vara framåt men med stil...el nåt

Se fluxir! där har du en riktig tjej! (hon sa samma som jag... :hihi )

Man måste våga, annars har man ju ingen changs, inte alla som är som jag och själv tar tag i saken vettu... :tungan

Miss_Orchidee skrev:
Se fluxir! där har du en riktig tjej! (hon sa samma som jag... :hihi )

Man måste våga, annars har man ju ingen changs, inte alla som är som jag och själv tar tag i saken vettu... :tungan

Brudar borde kanske vara mer som dig då
:tungan

KÖR STENHÅRT!!! HELLRE DÖ ÄN TVEKA!!!!

Eller....ångra dig resten av livet för att du inte vågade....

valet är ditt

Detta är avhandlat i litteraturen för hundratals år sedan. Pilbågar och grejjor är inblandat vill jag minnas. Redan då visste de svaret.

Klart du ska prata med henne själv! :tummenupp
Friskt kopplat, hälten brunnit! Eller nåt.. :va

I en annan tråd som jag starta för några veckor sen kan man utläsa att jag är den största fegisen och harvaren på SH.. :fakta :huvet

Alicia skrev:
Brudar borde kanske vara mer som dig då
:tungan

ja det verkar ju inte som vi får nått annars....tyvärr, jag hade blivigt skit impad om nån kille kommit fram till mig och sagt att jag va söt och ville bjuda ut mig :) :tummenupp

Ju längre tid du väntar med att prata med henne, desto längre tid har hon på sig att träffa ngn annan.

Så vill du ha henne, prata på.

Lycka till!

Miss_Orchidee skrev:
ja det verkar ju inte som vi får nått annars....tyvärr, jag hade blivigt skit impad om nån kille kommit fram till mig och sagt att jag va söt och ville bjuda ut mig :) :tummenupp

Då e du ensam....

Tror jag provet det sättet kanske 15 gånger o bara blivit nekad.
Har nog blivit nekad sammanlagt 85 gånger under de nu snart 3 åren jag varit singel.

De tjejer som blivit intresserade av mig och själv tagit kontakten har jag fått polisanmäla för att bli av med(sök här så får du reda på det).

Så jag skiter helt i brudar. Bättre o ha fler hojar :yoparty

(ska ringa en ikväll som kommer neka mig helt, men det är bara för att hålla statistiken uppe för mig själv :cool:)

Det är klart jag går fram och snackar med henne. Vad finns det att förlora?

Mavve skrev:
Då e du ensam....

Tror jag provet det sättet kanske 15 gånger o bara blivit nekad.
Har nog blivit nekad sammanlagt 85 gånger under de nu snart 3 åren jag varit singel.

Det klart de säger nej till en kille klädd i ninjadräkt och topgunjacka. Det går ju så mycket konstiga människor lösa, du vet. :D

För övrigt är det roligt att göra bort sig. Jag har haft morgonfrisyr hela dagen. Jag tror två tjejer skrattade åt det idag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT