Är du blyg?

hur skulle du göra?

• Antal röstningar
    0
Mavve skrev:
Då e du ensam....

Tror jag provet det sättet kanske 15 gånger o bara blivit nekad.
Har nog blivit nekad sammanlagt 85 gånger under de nu snart 3 åren jag varit singel.

De tjejer som blivit intresserade av mig och själv tagit kontakten har jag fått polisanmäla för att bli av med(sök här så får du reda på det).

Så jag skiter helt i brudar. Bättre o ha fler hojar :yoparty

(ska ringa en ikväll som kommer neka mig helt, men det är bara för att hålla statistiken uppe för mig själv :cool:)

ojdå, du måste ragga på fel tjejer! du ska ju välja sånna snälla livsglada männikor som oss hoj tjejer! då får man både hojar och knulla :banana varför tror du att vi hänger här... :rolleyes:

DJM, jag instämmer helt, han har ju inget just nu, så då kan han inte förlora något! Iof så har han ju känslorna, men vad har han för användning av dom om dom inte får blomma ut?? :)

Miss_Orchidee skrev:
ja det verkar ju inte som vi får nått annars....tyvärr, jag hade blivigt skit impad om nån kille kommit fram till mig och sagt att jag va söt och ville bjuda ut mig :) :tummenupp
Ja men du är ju inte så gammal heller :7peta :hihi

Hittar inte alternativet: "Minns inte vem man har pratat med dagen efter men denna person ligger i samma säng"

Så jag kör på blyg

Miss_Orchidee skrev:
ojdå, du måste ragga på fel tjejer! du ska ju välja sånna snälla livsglada männikor som oss hoj tjejer! då får man både hojar och knulla :banana varför tror du att vi hänger här... :rolleyes:

DJM, jag instämmer helt, han har ju inget just nu, så då kan han inte förlora något! Iof så har han ju känslorna, men vad har han för användning av dom om dom inte får blomma ut?? :)

Precis :tummenupp . Ja sant, känslorna har han ingen användning av om han inte vågar prata endå ;) .

DJM skrev:
Precis :tummenupp . Ja sant, känslorna har han ingen användning av om han inte vågar prata endå ;) .

okej, nu när vi har konstaterat att man ska tala med henne, vad i hela friden ska man säga så det inte låter dumt????

Fluxir skrev:
okej, nu när vi har konstaterat att man ska tala med henne, vad i hela friden ska man säga så det inte låter dumt????

"Du ser ut att frysa, ska vi gå hem till mig och se till att du får något varmt i dig?"

(jag menar inte te eller choklad nu)

"Ey ödö bruden *rinnande snus* *torka med handen* faan va full ja ä" är på inte listan :tummenupp

Gustav1 skrev:
För övrigt är det roligt att göra bort sig. Jag har haft morgonfrisyr hela dagen. Jag tror två tjejer skrattade åt det idag.

Du är ett trendorakel!

Har du inte sett alla reklamfilmer om olika medel man kan köpa för att fixa morgonfrilla!

Okej nu ska Don Phillipo lära er ett och annat. Tjejer uppskattar när en kille kommer fram och vågar snacka. De tycker det är mesigt när man skickar en kompis. Vill man något ska man alltid ta det "face to face" tjejerna gillar sånt.

Om man vänder på steken, vad vill du helst, jo självklart att tjejen kommer fram själv och snackar. Inte någon av hennes kompisar. :pannkyss

Miss_Orchidee skrev:
jag hade blivigt skit impad om nån kille kommit fram till mig och sagt att jag va söt och ville bjuda ut mig :) :tummenupp

Hrmhrm...Du är söt! Har du lust att gå ut nån gång?

Jajaja det är väl inte lika imponerande när man gör det via nätet, men kom igen! :)

Fluxir skrev:

Säg, tjena, vill du följa med hem och äta makaroner och kn*lla.

Svarar hon nej säger du vadå gillar du inte makaroner?

Ne men ärligt.

Fråga hur hon mår, hur hennes dag har varit. Säg att hon är söt, fina ögon. Ja det går nog bra. Fråga om hon går på nå sport, var hon lyssnar på för musik. Aja. Fråga sen om du får bjuda henne på middag eller nåt

RoLLER skrev:
Du är ett trendorakel!

Har du inte sett alla reklamfilmer om olika medel man kan köpa för att fixa morgonfrilla!

Det är ju FAN att jag alltid ska skapa trenderna. Kuken.

Hultan skrev:
Äh, är man fuller då blir det ju bara sängbrottning, och sen ofta inget mer, för spänningen är liksom borta.. Är trött på det..
Har förövrigt inga problem alls med att prata/gå fram till flickor, har scorat med allt från grannflickor till snabbköpskassörskan.. :tummenupp

Det var väl det vi visste! Att du är lite mer "kärleksfull" än oss andra! :blah

DJM skrev:
Säg, tjena, vill du följa med hem och äta makaroner och kn*lla.

Svarar hon nej säger du vadå gillar du inte makaroner?
Den är ju min... :huvet

Om man inte vill ragga, men vill bli raggad, så fråga om du får va barnvakt åt nåns unge (högst 4 år gammal) och gå ut på stan... Kan funka om du lånar nåns jycke också! :tummenupp

Last edited:
Miss_Orchidee skrev:
För tjejer vill "JÄTTEGÄRNA" ha fega killar..... :3freak

Det har man förstått att ni inte vill!

Det jag tycker är svårast är inte att bjuda ut någon man inte känner eller gå fram och prata med henne något som är SKITSVÅRT däremot är att försöka få en kompis att fatta att man är intresserad. Och om man lyckas med det hur fan ska man tolka det gensvar man får tillbaks? knepigt knepigt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT