Är du blyg?

hur skulle du göra?

• Antal röstningar
    0
Limstift skrev:
Hrmhrm...Du är söt! Har du lust att gå ut nån gång?

Jajaja det är väl inte lika imponerande när man gör det via nätet, men kom igen! :)

Det tog dig 14 PM att komma på eller :rolleyes:
men ok! för att du gjorde det "offentligt" då, jag ska se vad jag kan ordna, men då vill ja ha ålder och bild med ;)

prise skrev:
Det har man förstått att ni inte vill!

Det jag tycker är svårast är inte att bjuda ut någon man inte känner eller gå fram och prata med henne något som är SKITSVÅRT däremot är att försöka få en kompis att fatta att man är intresserad. Och om man lyckas med det hur fan ska man tolka det gensvar man får tillbaks? knepigt knepigt!

Jo kompisar brukar vara värre.... men du får väl stöta lite lätt på henne/(honnom) och se om du får nått gensvar. typ bjud hem på film, lägg armen om osv... "det ena leder lätt till det andra" - metoden :tummenupp

Är blyg...

Finns en tjej som jag har kollat in, och hon har kollat in mig, är lite småkär. Men man vågar inte göra någonting, vad i helvete ska man säga?

Öhh, tjena... öööh öhhh vad händer? - Det hade jag nog sagt.

H4 skrev:
Är blyg...

Finns en tjej som jag har kollat in, och det har hon gjort också.

Men man vågar inte göra någonting, vad i helvete ska man säga?

hej, vad fin du är idag, tja snygg i håret idag, läget du ser nere ut + ge en kram....

Så svårt är det inte hörrni! :)

Miss_Orchidee skrev:
hej, vad fin du är idag, tja snygg i håret idag, läget du ser nere ut + ge en kram....

Så svårt är det inte hörrni! :)

Haha, okej, men efter det?

Miss_Orchidee skrev:
ojdå, du måste ragga på fel tjejer! du ska ju välja sånna snälla livsglada männikor som oss hoj tjejer! då får man både hojar och knulla :banana varför tror du att vi hänger här... :rolleyes:

DJM, jag instämmer helt, han har ju inget just nu, så då kan han inte förlora något! Iof så har han ju känslorna, men vad har han för användning av dom om dom inte får blomma ut?? :)

Jag raggar inte på fel tjejer, det är bara inte meningen att jag ska må bra helt enkelt.

kajlyl skrev:
Miss_Orchidee, sporthojs egna farbror barbro ;)

Fixa min dator Richard!!!!

De börjar bli trötta på mig för att jag sitter på jobbets var dag :rolleyes:

:)

Tänk vissa saker ändrar sig aldrig, grabbar e rädda för att bli avvisade o tjejer rädda för att bli utnyttjade.. så var det på gubben dackes tid o så e det nu.

Ärligt talat är det så hemskt att få ett nej-svar på en fråga?? Jamena man har ju bara sig själv o se till o jag vet ju alla gånger man stått i baren på en nattklubb o föreslagit det ena o det andra.. sowhat! blire nej går man vidare.. istf. att ställa sig i ett hörn o böla innombords. Det borde ju trots allt vara smickrande att få ett förslag om en date el va det nu e fråga om.. då kan det ju inte va pinsamt att ses efteråt.. jamena man frågar/får nej... möts en annan dag. Eller?

Kunde jag skulle jag dela med mig till alla de som känner att det stockar sig i halsen när de ska till o föreslå nåt för en tjej! Föffa man vill ju va schysst mot folk som vill få till nåt positivt!

Så vare med det.
/Malena Iwarsson(aka Malurva Innanlår)

H4 skrev:
Är blyg...

Finns en tjej som jag har kollat in, och hon har kollat in mig, är lite småkär. Men man vågar inte göra någonting, vad i helvete ska man säga?

Jag brukar visa min självlysande klocka (ala repmånad), funkar jätte bra.

Det är bara att gå fram till tjejen, och så säger du åt henne att du kan inte sluta tänka på henne för hon är så otroligt vacker, du har försökt att ignorera dina impulser men nu kan du inte hålla dig längre, hon måste helt enkelt gå på bio och middag med dig det finns inga alternativ. För det är det enda sättet för dig att fördriva en dag utan att lida. Säg att du måste åtnjuta hennes skönhet en hel kväll för att kunna fortsätta existera i denna onda värld full av hat, våld och terrorism för hon påminner dig om att det finns hopp därför att hon ser ut som en vacker vårblomma, till och med hösten blir överkomlig om du bara får vara i hennes närhet....

dra ihop nåt schysst, såna grejer funkar ALLTID på tjejer, kan jag säga och jag har ALDRIG NÅGONSIN blivit dizzad när jag kört såna schyssta prylar. Det gäller bara att du ser självsäker ut så hon inte tror att du är "stalker" men inte för självsäker för då kan hon säga nej just därför, för att hon tror att hon ska sätta dig på plats. Du får köra en blandning av Bambi och Fonzie typ eller nåt...svårt att förklara, men det här fixar du. Se till att ha snygga kläder, nyrakad och charmig!!!! :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
ojdå, du måste ragga på fel tjejer! du ska ju välja sånna snälla livsglada männikor som oss hoj tjejer! då får man både hojar och knulla :banana varför tror du att vi hänger här... :rolleyes:
Nu tror jag ju att majoriteten av tjejerna som är aktiva här hänger här för att de gillar/kö/åker hojar, inte för att få ett ligg..

TinaTjejen skrev:
Nu tror jag ju att majoriteten av tjejerna som är aktiva här hänger här för att de gillar/kö/åker hojar, inte för att få ett ligg..

Jag tycker dom inte vill annat än att få ett skott i råttan.

Dom gillar MC oxå.... förstå mig rätt. Men dom verkar gilla sex desto mer.

Iaf med mig!

RoLLER skrev:
Jag tycker dom inte vill annat än att få ett skott i råttan.

Dom gillar MC oxå.... förstå mig rätt. Men dom verkar gilla sex desto mer.

Iaf med mig!

Det är ju för att den är enorm, RoLLer.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey