Kenta
Jag andas sporthoj,com
Beroende?
No shit Sherlock.
No shit Sherlock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kaZmur skrev:Jag sitter just nu med en cigg i näven, två prillor i käften och en kopp kaffe. Framför mig har jag ett halvårs skolarbete som måste göras innan torsdag annars får jag gå om ett år på gymnasiet. Dessa arbeten har jag haft hur mycket "fritid" som helst på mig att göra men all den tiden har gått åt att sitta och refresha första sidan på SH (helt allvarligt). När jag inte är med flickvännen spenderar jag tiden från det jag slutar skolan tills jag går och lägger mig med att klicka rundor på SH. Min flickvän är tom. lite sur på mig för att jag kräver minst en kvarts tid på SH varje timme jag är med henne.
Varje gång jag ser en mc körandes eller pratar med någon som kör mc är den första frågan som dyker upp i mitt huvud, är personen medlem på SH?
Jag har altså inte gjort ett enda arbete på minst ett halvår och detta beror helt ärligt på att jag inte kan hålla mig ifrån SH... nog fan är jag beroende allt.
Jag går InternationalBaccalaureate... dvs. inte ett vanligt nationellt progra. IB styrs av IBO nere i Schweiz och om man inte har uppnåt betygskriterierna i 2an registreras man inte till examen (vilket kostar skolan ca 7000kr). Lämnar jag inte in alla dessa arbeten imorgon så har jag uppnåt så många "failing criteria" att jag antingen får gå om 2an eller byta till ett vanligt nationellt program och har därmed slösat bort två år av mitt liv.Mavve skrev:Gymnasiet är inget tvång.
Får du IG i ämnen betyder inte det att du måste gå om ett år - det kostar för mytcket att låta dig gå om.
Får du streck i ämnen får du ett ofullständigt slutbetyg och inget annat när du går ut trean.
Se hellre till att göra det korrekt från början - du KOMMER ångra dig.
Har sett för många fall....
I vår skola får man inte ha mer än 3 IGn i 1:an för då blir man inte uppflyttad. Från 2:an upp till 3:an får man högst ha 4 IGn och då är alla 3åren inräknade.Mavve skrev:Gymnasiet är inget tvång.
Får du IG i ämnen betyder inte det att du måste gå om ett år - det kostar för mytcket att låta dig gå om.
De där går tjejen också.kaZmur skrev:Jag går International Baccalaureate...
Då kan du fråga henne om hon tycker synd om en kille som ska skriva följande på en dag:Kenta skrev:De där går tjejen också.
Också tvåan.
Eller ja.. Ettan är de ju om man räknar på IB-sätt![]()
Fast hon är inte nerlastad av SH.
Än![]()
kaZmur skrev:Då kan du fråga henne om hon tycker synd om en kille som ska skriva följande på en dag:
Extended Essay draft 2
Swedish A1 Oral Presentation
Economics Personal Commentary
Math Project final draft
TOK Essay final draft
Swedish A1 World Literature Assignement draft 2
2 Physics Labs
2 Economy Homeworks
Om man verkligen är våldsbenägen och Kawasakiberoende så kan man söka hjälp för detta.Mavve skrev:Hehe, IB tänkte jag med gå tills jag såg vilka töntar som verkligen går i de klasserna![]()
Var sen tillsammans med en som hade gått IB och det var den mest pantade brud jag stött på![]()
Men i vilket fall som helst så är du smart nog för att kvala in på IB men dum nog att bara göra det värsta av det hela??????? :kocko
Det var riktigt korkat. Och sen skylla på sporthoj är ju det värsta du kan göra.... Om du verkligen ÄR internetberoende så kan man söka hjälp för detta.
//Mavve
Ouch!kaZmur skrev:Extended Essay draft 2
Math Project final draft
TOK Essay final draft
2 Physics Labs
2 Economy Homeworks

kaZmur skrev:Om man verkligen är våldsbenägen och Kawasakiberoende så kan man söka hjälp för detta.
Hur är det nu man säger...kaZmur skrev:Då kan du fråga henne om hon tycker synd om en kille som ska skriva följande på en dag:
Extended Essay draft 2
Math Project final draft
TOK Essay final draft
2 Physics Labs
2 Economy Homeworks
Biifer skrev:Hur är det nu man säger...
Jovisst: Som man bäddar får man ligga.
Lycka till![]()
![]()
BlueNote skrev:Jag kan lätt göra i ordning mat eller lite gotti-gotti å sätta mig för att läsa igenom allt nytt man missat under dagen när man kört hoj![]()
Jag kanske ska ändra till: Som man bäddar får man kanske ligga.Mavve skrev:Vaddå?
Hade han brytt sig hade han ju klarat det.....
*kilpp*
Alla på IB är inte töntar och om du nu ser det så så måste ju jag vara den som bryter trenden, plus att jag inte har några planer på att studera vidare även om det egentligen är hela meningen med IB.Mavve skrev:Vaddå?
Hade han brytt sig hade han ju klarat det.....
Det är inte alla som klarar av att ens kvala in till IB.
Jag gjorde, men hur lönt är det?
Efter studenten blir man ju bara tönt.
Ska man sen plugga vidare en biljard år för att sen hålla tummarna att det finns en ledig tjänst åt en(eller om man startar eget...)???
Nätack.
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |