Är du beroende av Sporthoj.com?

Är du beroende av www.sporthoj.com?

• Antal röstningar
    0
kaZmur skrev:
Alla på IB är inte töntar och om du nu ser det så så måste ju jag vara den som bryter trenden, plus att jag inte har några planer på att studera vidare även om det egentligen är hela meningen med IB.

Har det inte varit slöseri med värdefull gymnasietid då om du inte tänker plugga vidare? Eller du tar över någon vårdnadshavares företag kanske?

Du måste inte svara....

Mavve skrev:
Har det inte varit slöseri med värdefull gymnasietid då om du inte tänker plugga vidare? Eller du tar över någon vårdnadshavares företag kanske?

Du måste inte svara....

Kanske, kanske inte... det får tiden avgöra och vem vet, jag kanske studerar vidare nån dag men just nu känns det mer lockande att ta något ströjobb eller kanske starta eget nån dag.
Kommer dock inte ta över något familjeföretag.

Menar mest att det e trist om du bestämmer dig för att plugga vidare och sen tvingas tenta upp lite ämnen.... sånt gör min inte bara hursomhelst.

Ströjobb äger :rock

kaZmur skrev:
Kanske, kanske inte... det får tiden avgöra och vem vet, jag kanske studerar vidare nån dag men just nu känns det mer lockande att ta något ströjobb eller kanske starta eget nån dag.
Kommer dock inte ta över något familjeföretag.

är det inte bättre att du gör dom där arbetena nu då? Istället för att sitta här, snacka om beroende! :7peta :dummer :hihi

och jag är inte beroende :gnissla :3freak

Flåklypa skrev:
Jag tror att dom som har störst behov av sidan är dom som hänger på racingforumet och jag har full förståelse för detta när man läser trådarna där. Om jag ska bli riktigt aktiv här igen krävs det nog att jag hittar en kategori där jag känner mig "hemma".
Racing & Filmer, Bilder gillar jag, men OT kan ibland bli sjukt OT :va

Definetivt :( Jag sitter här så länge så att jobbet ibland (ofta) får lida :rolleyes:

Jag svarade ja!! :)

Men det satt långt inne och då måste jag gå till försvar. Och tröstar mig med att jag får ut mycket gott av att vara här titt som tätt..
Kanske är det så att i vår stressade värld tycker jag nog man kan få koppla bort jobbet fem minuter emellanåt för att snacka lite racing. Det är ju ändå det bästa som finns!

Tack för ordet

/Jörgen Player Special

Jag behöver nog hjälp. I fyra dagar har jag jobbat - eller mest surfat på Sporthoj. Det är betydligt bättre när min sambo är hemma för då hinner man inte ödsla bort sittt liv på en internetsida. :gnissla

Ses imorgon! :hej

Det första jag gör på morgonen är att kolla in sporthoj.com
Det sista jag gör innan jag lägger mig: Kollar in sporthoj.com
Däremellan: andra roliga sajter, samt sporthoj.com

På min fd skola spärrade de sporthoj.com, för att jag var här för mycket... :hihi

Är inte beroendet hela Swedies affärsidé? Han skall bli den 1:a erkända cyber-langaren. Första dosen är alltid gratis, sedan en vacker dag vaknar vi alla upp och skall logga in, då vi möts av en skylt:
Sporthoj.com är numera en betalsite, skicka ett sms till nr:xxxxxxxx kostnad 40:- för 1h fri surfning på sh.com.

Vi kommer att skratta åt det och strösurfa vidare på annat håll, men efter ett par timmar kommer begäret tillbaka. Då betalar vi snällt, får vårt lösen och kan surfa en stund på sh. Men timmen känns som minuter, och vips blir vi utkastade, men möts av en uppmaning att skicka ett nytt sms. :Bugar
Kommer det bli så, va, va, va? Isf fall skall jag vara glad att firman betalar min mobilräkning!

//D

loser skrev:
Är inte beroendet hela Swedies affärsidé? Han skall bli den 1:a erkända cyber-langaren. Första dosen är alltid gratis, sedan en vacker dag vaknar vi alla upp och skall logga in, då vi möts av en skylt:
Sporthoj.com är numera en betalsite, skicka ett sms till nr:xxxxxxxx kostnad 40:- för 1h fri surfning på sh.com.

Vi kommer att skratta åt det och strösurfa vidare på annat håll, men efter ett par timmar kommer begäret tillbaka. Då betalar vi snällt, får vårt lösen och kan surfa en stund på sh. Men timmen känns som minuter, och vips blir vi utkastade, men möts av en uppmaning att skicka ett nytt sms. :Bugar
Kommer det bli så, va, va, va? Isf fall skall jag vara glad att firman betalar min mobilräkning!

//D

Vinnare av veckans bästa inlägg!!!! :rofl :rofl :rofl

loser skrev:

//D

MEN FÖR HELVETE! Ge inte pojkvaskern så där bra idéer!
Ta genast bort ditt inlägg.

:rofl

Nej, ja är inte beroende :va kollar ju bara SH så fort ja vaknar, så fort ja kommer hem från jobbet å så hela kvällen efter åktur lr mekning...

Beror väl på vilken typ av beroende man syftar på..

Jag klarar mig utan sh lugnt en vecka eller två... så länge jag inte är hemma :)
= på bortaplan sitter jag inte och längtar efter en dator så jag kan surfa här. Så riktigt beroende är jag väl inte.
Men är man hemma är det en självklarhet att sh är igång bl.a. med tanke på att detta är otroligt kul tidsfördriv :tummenupp

Fast nu sitter jag här istället för att fixa maten jag skulle göra direkt när jag kom hem :rolleyes:

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC