Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLER skrev:Samma här...... SH är ett knark... Ett STARKT knark!![]()

Swedie, gör inte så man kan surfa hit med mobilen oxå (wap sida) för då skulle mitt yrekesliv "go down the drain" oxå.... Det räcker med att jag inte har nån fritidSwedie skrev:jag röstade ja![]()
Kan man inte stämma folk för sådant i USA? kaZmur skrev:Jag sitter just nu med en cigg i näven, två prillor i käften och en kopp kaffe. Framför mig har jag ett halvårs skolarbete som måste göras innan torsdag annars får jag gå om ett år på gymnasiet. Dessa arbeten har jag haft hur mycket "fritid" som helst på mig att göra men all den tiden har gått åt att sitta och refresha första sidan på SH (helt allvarligt). När jag inte är med flickvännen spenderar jag tiden från det jag slutar skolan tills jag går och lägger mig med att klicka rundor på SH. Min flickvän är tom. lite sur på mig för att jag kräver minst en kvarts tid på SH varje timme jag är med henne.
Varje gång jag ser en mc körandes eller pratar med någon som kör mc är den första frågan som dyker upp i mitt huvud, är personen medlem på SH?
Jag har altså inte gjort ett enda arbete på minst ett halvår och detta beror helt ärligt på att jag inte kan hålla mig ifrån SH... nog fan är jag beroende allt.
Itacha75 skrev:![]()
Kan man inte stämma folk för sådant i USA?
![]()
kaZmur skrev:Jag sitter just nu med en cigg i näven, två prillor i käften och en kopp kaffe. Framför mig har jag ett halvårs skolarbete som måste göras innan torsdag annars får jag gå om ett år på gymnasiet. Dessa arbeten har jag haft hur mycket "fritid" som helst på mig att göra men all den tiden har gått åt att sitta och refresha första sidan på SH (helt allvarligt). När jag inte är med flickvännen spenderar jag tiden från det jag slutar skolan tills jag går och lägger mig med att klicka rundor på SH. Min flickvän är tom. lite sur på mig för att jag kräver minst en kvarts tid på SH varje timme jag är med henne.
Varje gång jag ser en mc körandes eller pratar med någon som kör mc är den första frågan som dyker upp i mitt huvud, är personen medlem på SH?
Jag har altså inte gjort ett enda arbete på minst ett halvår och detta beror helt ärligt på att jag inte kan hålla mig ifrån SH... nog fan är jag beroende allt.
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |