Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Maffan skrev:2085236Har jag kört fel eller?

Japp. Nästa avfart är Rävgången,Maffan skrev:2085236Har jag kört fel eller?
erik skrev:2085250Kuk-Ola är en skånepåg så vitt jag vet...![]()

Du har läst fel... det heter:crashtestdummy skrev:2085351Japp. Nästa avfart är Rävgången,![]()
Klart jag har för lite att göra,, men fundera ut vad som menas med denna skyllt.. Först och främst.. Vad menas med ortsnamnen.. Men det lurigaste är att veta vad den nedersta pilen leder till om den översta leder till ett oskyldigt bordellhus...blom skrev:2085593![]()
maffan du har för lite att göra![]()

Vänta du bara, nästa helg ska jag vara i Ollonen.. NO JOKE!!blom skrev:2086824det är nog fan dag för dig att flytta hem igen![]()
hehe. när du var här så fikade vi ju i GLANShammar.Maffan skrev:2088659Vänta du bara, nästa helg ska jag vara i Ollonen.. NO JOKE!!
du gillar ollon va?Flänsborg är fan inte bättre,, eller Bössebacken.. Ni svenskar förnekar hur pervo ni är.. Finnarna visar det stoltcrashtestdummy skrev:2089289hehe. när du var här så fikade vi ju i GLANShammar.du gillar ollon va?
Du,, hur ska jag säga detta..... JA... dom e fetcoola... Jag har varit på klubbar och uteställen i många städer i europa och Helinki ha fan det fetaste stället.. On The Rocks... Liveband och bara rock... Metallica, Alice in Chains,,, Nirvana, HIM, ja ni fattar.. Inga bimbon som vrålar falskt till nintendo musik...blom skrev:2089424har finnar något att visa då![]()
![]()

Mums,, med lalasås...crashtestdummy skrev:2089289hehe. när du var här så fikade vi ju i GLANShammar.du gillar ollon va?

låter onekligen trevligtMaffan skrev:2091162Du,, hur ska jag säga detta..... JA... dom e fetcoola... Jag har varit på klubbar och uteställen i många städer i europa och Helinki ha fan det fetaste stället.. On The Rocks... Liveband och bara rock... Metallica, Alice in Chains,,, Nirvana, HIM, ja ni fattar.. Inga bimbon som vrålar falskt till nintendo musik...![]()
![]()

Slutet av oktober ska jag dra dit en hel helg och bara festa röven av mig... Hänga på gott folk?blom skrev:2091364låter onekligen trevligt![]()
ja kanske detMaffan skrev:2091693Slutet av oktober ska jag dra dit en hel helg och bara festa röven av mig... Hänga på gott folk?
Vi kan dra ihop en "efter hoj" kväll... kolla intresset bland dina undersåtar...blom skrev:2092260ja kanske det![]()
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |