Är detta klassat som rasism?

Status
Ej öppen för fler svar.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Hej

Såg en sprayning på en vägg utanför jobbet för ett tag sen som hette www.patriot.nu

Kikade in där alldeles nyss och jag tycker mig ana ett rasistiskt budskap.

Är detta tillåtet ?

//R

Ravetrancer skrev:
Hej

Såg en sprayning på en vägg utanför jobbet för ett tag sen som hette www.patriot.nu

Är detta tillåtet ?

//R

är det tillåtet att spraya på väggar ?

Ravetrancer skrev:
hur tillåtet är det med såna här hemsidor då?

jag tror det är rätt tillåtet så länge man inte gör sig skyldig till hets mot folkgrupp och andra lagar...

Däremot tror inte jag en massa förbud och annat är rätt väg att gå..

Ravetrancer skrev:
ja det vet jag, men inte att man får skapa rörelser kring detta......

Det är tillåtet, hemsidan innehåller förvisso enbart dumheter men inget olagligt såvitt jag kan se.

Det är iaf ganska lustigt att se att retoriken på sidan är påfallande lik Ah17:s

"Du kanske inte vet det än, men du lever i ett system på väg mot sin undergång. Du lever i ett land där allt vänts upp och ner. Du lever mitt i en döende civilisation.
Än så länge äter sig ”tillväxten” och ”utvecklingen” fram över det mördade folkhemmets rester, men snart kommer inte den ekonomiska tillväxten kunna dölja den kulturella, sociala och etniska katastrofen."

"En smygande revolution har ägt rum i Sverige. En tyst konspiration av destruktiva krafter har sakta men säkert tagit över vårt land. År efter år har dessa krafter, understödda av utländska intressen infiltrerat statsapparaten, massmedia, näringsliv och kulturliv.
Vårt en gång fria land har förvandlats till en lydstat under en korrumperad centralmakt i Bryssel."

:lol :lol :lol

Agerar han månne spökskrivare?

Ravetrancer skrev:
Hej

Är detta tillåtet ?

//R

Haha, ana ett ? Nej va fan, bara för att man förnekar förintelsen och hatar "utlänningar" är man ju inte rasist. lr jo lite kanske.

Jo de är ju klart främlingsfientliga men det är inget förbjudet med det ? Så länge de inte kränker någon etc får de skriva vad de vill ju.
www.sd.se är ungefär likadan ..

Dette webstedet er definert i kategorien : Hate Speech säger webläsaren på jobbet och då måste det vara olagligt! Vad står det på sidan?

Svenska motståndsrörelsen... :D

"Den sionistiska rörelsen önskar inget hellre än att en kraftig schism skall uppstå mellan västerlandet och islam. Ett av de största hoten mot staten Israel och den världssionistiska rörelsen är islam och orsaken till att USA, Israels främste bundsförvant, gång efter annan angripit och fört krig mot starka arabiska/islamistiska stater. President Bush och hans ”krig mot terror” är inget annat än ett modernt korståg med syftena att befästa det sionistiska USA som global härskarmakt och Israel som säkrad ockupant i Mellanöstern."

Jahapp, då vet vi det.

En kommentar på detta från någon forummedlem som är medlem i Svenska loserrörelsen? Markus har skrutit med sitt medlemsskap tidigare. Citera honom någon om han kommenterar. En pruttclowns krumsprång kan vara roliga - i små doser, lukten blir snabbt besvärande.

Ravetrancer skrev:
Är detta tillåtet ?

//R
Jepp, det är tillåtet att vara en stackare.

Ravetrancer skrev:
hur tillåtet är det med såna här hemsidor då?

Förhoppningsvis fullt tilllåtet eftersom om det blir förbjudet så har man inskrängt tryckfrihet och yttrande frihet.. Vad ska förbjudas sen.. alla vänster sidor? De uppmanar lika mycket till revolt som högersidorna.. Är det inte upp till var och en att ta ställning till rätt och fel eller ska vissa bedömma vad som är rätt och förbjuda allt annat?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form