Är det nån som INTE ska fira jul?

Jag skall hem till mina föräldrar..vilket innebär två olika ställen så det blir två julbord.
Har inget emot julen..det blir vad man gör den till. Att falla in i hysterin är ju bara ett tecken på att man inte vet vad man vill själv. Jag har ingen gran..pallade inte det i år..hann inte/ orkade inte..so what. Har ett gäng julväxter..lite julgodis som mest är för att ge bort och that is it :) Alla som jag har kring mig vet att jag älskar dom/ uppskattar dom..året runt.
Hoppas alla får en skön helg..vad ni än gör!
Kram

I år firar jag jul, men nästa år när ändå inte ungarna är hos mig så skiter jag i det. (ungar och ungar, dom är fan tonåringar)

Min familj kommer att bli sur på mig, men jag kommer att käka en rullkebab till middag och kolla på en bunt filmer i ensamhet istället. (om inte tvåsamhet mot förmodan inträffat innan dess).
Julen är till för barn och köpmän.

Jobbar i jul (också) men nån ska ju göra det också :)

Hoppas alla får en trevlig jul :)

Har inte firat jul på ett par år så jag fortsätter traditionen i år också. Har jobbat 11 dagar i rad och planerar att köra 13 till. Grymt mycket pengar till mig och min hobby..

Jul tider är värdelöst, kommer dock åka hem till föräldrarna äta, dricka massa öl och snaps hämta mitt skinnställ som ligger på golvet, taxi hem vakna imorn bakfull så man kommer ihåg hur dålig dagen innan var.

Nu är skiten snart över, bara en jullunch kvar. Det får man väl stå ut med.

Antal julpynt: 0
Antal julklappsinköp: 0
Antal julbord: 1 (vad gör man när man är hos en kund och lunchen består av jubord :mad:)

Dessutom är det barmark och plusgrader och Audin har fortfarande sommarsulor, underbart! :tummenupp

valmers skrev:
2675570 Nu är skiten snart över, bara en jullunch kvar. Det får man väl stå ut med.

Antal julpynt: 0
Antal julklappsinköp: 0
Antal julbord: 1 (vad gör man när man är hos en kund och lunchen består av jubord :mad:)

Dessutom är det barmark och plusgrader och Audin har fortfarande sommarsulor, underbart! :tummenupp

Valmers..jag hoppas du blir kidnappad av en överporrig julnymf som gör så du får små julstjärnor i blicken och glittrar överallt hihi. Sedan kommer du inte att hata julen så hårt ;)

Skiter i vad jag firar bara det genererar ledighet från jobbet!:banana
Länge leve röda dagar i almenackan:yoparty

GOD JUL!!!!

GuW skrev:
2675153
Julen är till för barn och köpmän.
Ja så är det, julhysterin slår nya rekord och det handlas för miljarder, helt sjukt är det.

Folk stressar i veckovis innan julen och man förväntas att skicka julkort till folk som man inte pratat med på åratal.

Jultrafiken är som ett sjukt tvspel där trafikvett och empati är ersatt av "jag äger vägen och måste komma fram i tid".

Bojkotta julhysterin.

GSXR1100R skrev:
2675657 Ja så är det, julhysterin slår nya rekord och det handlas för miljarder, helt sjukt är det.

Folk stressar i veckovis innan julen och man förväntas att skicka julkort till folk som man inte pratat med på åratal.

Jultrafiken är som ett sjukt tvspel där trafikvett och empati är ersatt av "jag äger vägen och måste komma fram i tid".

Bojkotta julhysterin.
Jag fick ett (1) julkort år. Äntligen börjar min bojkott ge resultat.

Ska bli intressant att höra hur många miljarder som brändes på julhandeln i år. Helt sjukt att det slås nya rekord varje år; man kanske skulle bli kommunist? :confused:

valmers skrev:
2675710 Jag fick ett (1) julkort år. Äntligen börjar min bojkott ge resultat.

Ska bli intressant att höra hur många miljarder som brändes på julhandeln i år. Helt sjukt att det slås nya rekord varje år; man kanske skulle bli kommunist? :confused:

52 miljader sade dom på tv igår..jag mådde illa av att höra det :S

GSXR1100R skrev:
2675657

Bojkotta julhysterin.
Det tycker jag är helt rätt. Men det behöver ju inte betyda bojkotta julen :)

Last edited by a moderator:
Jag skall absolut fira jul. Är så otroligt bortskämd så det vore en ren förlustaffär att inte fira.

Under granen ligger. laptimer, 10 uppsättningar däck, ett gediget reservdelslager från bla pp-tuning, bromsar från galfer mm mm. Sen ska jag även få ärva pappas firmabuss till våren. En 05 mercedes vito.

Julen är snyltarnas tid... :rolleyes:

Ironi mode off

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...