Är det nån som INTE ska fira jul?

Milla skrev:
2675897 Då förstör du ju hans jul, han kan ju inte kolla på film i ensamhet om du e med...:rolleyes:

:)

...eller med likasinnade, huvudsaken dom gillar rullkebab öl och film...

För mig är inte julen någonting speciellt än att man äter massa mat och har det trevligt. Men det kan man ju ha ändå liksom..

Blir ändå att man köpt julisar och hälsar på päronen nu.

God Jul

Även om orken inte riktigt finns ska man iväg och träffa familjen och fira en lugn jul, vill helst bara träna och lägga mig i sängen igen.
Denna julen blir både den dyraste och med mest stress måste vatt där julkänslan försvann. Blir inge kalle anka iår iaf.

Min flickvän ska jobba ikväll och natten min familj har åkt bort så jag ska sitta hemma i min ensamhet uggla hehe. men det känns ändå skönt..kanske tar mig nån jul öl:P

Jobbar hela julen, så det blir inget firande.
Var i småland och åt julmat och gav blommor till mormor, farmor och mamma. Det var dom enda "julklapparna" som blev i år.

Här hemma har vi nu käkat en god middag (ej julmat), kollat på Heroes och ska snart kolla på ett till och avnjuta en god äppelpaj. Varför göra det mer avancerat än vad det egentligen är?

Sporthoj.com är självklart med i julfirandet :yoparty

Städa lokalen på jobbet idag, folk tittade på mig som om jag vore dum i huvudet. Ska man ändå vara på jobbet i 8 timmar så kan man väl likaväl göra något vettigt av tiden. oavsett om det är julafton eller inte. Ibland får jag för mig att korkade människor smittar av sig, därför tyckte jag att dammsugaren passade bättre som sällskap än vad mina dåvarande arbetskollegor gjorde.

God jul!

jag firar inte mer än nån annan dag, men jag var ute och drog några mil på turbohojen idag, det var första julafton någonsin så man kan väl säga att jag firade iaf :D

PD skrev:
2676212 jag firar inte mer än nån annan dag, men jag var ute och drog några mil på turbohojen idag, det var första julafton någonsin så man kan väl säga att jag firade iaf :D

Schysst, jag e såå avis, har inte kört hoj på över 2½ månad... :(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...