Argyle
ingen
Hade det varit roligt hade man gjort det gratis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enchantment skrev:2553138Vi jobbar tydligen med samma grej så jag får väl också säga att jag trivs.

Kongo skrev:2553282
Har man ett jobb som man tycker suger gör man något åt det! BYT jobb, skaffa den utbildning som krävs för att få det jobb man VILL ha!
Vet inte vad jag vill jobba med, och huslånet betalar inte sig själft medans jag pluggar...Kongo skrev:2553282Fan vad med latdrögar vi har här på SH! hehe!Hälften vill inte jobba!
Har man ett jobb som man tycker suger gör man något åt det! BYT jobb, skaffa den utbildning som krävs för att få det jobb man VILL ha! Ingen kommer att komma fram till er en dag och säga:
"- vassego, här är ett jobb som går ut på att åka hoj, dricka öl och vara i solen, lönen är en trilliard per år!"
Jag "hittade rätt" efter jag fyllt trettio! Aldrig försent!
Gnäll inte över ert jobb- Gör något åt situationen istället!![]()
Good Luck!
blacktriple skrev:2554493På så vis?
Var är du då?![]()
Enchantment skrev:2554780Jag jobbar som 1:st engineer i RCCL. Vem jobbar du för? Jag drar till med en gissning: Star cruises / NCL ?

Mr_Turbo skrev:2552472Jobbar för att få pengar inte för att det är kul.

Mr_Turbo skrev:2554667Vet inte vad jag vill jobba med, och huslånet betalar inte sig själft medans jag pluggar...
Man vänjer sig snabbt vid sin inkomst å sen blir det svårt att plugga, jag har ingen lust att sätta mig i skolbänken igen heller, utbildning är så jäkla överskattat ändå. Snart kräver de civilingengörer till varenda jobb men allt de kan är ju byta sida i nån lärobok och memorera saker, stor nytta man har av det i arbetslivet...
Näe det borde vara lättare att jobba sig uppåt i det här landet.
Boris skrev:2552412Jag är så jävla less...tur man ska byta snart.
Har ni roliga jobb?
har bara jobbat 18 år på nuvarande arbetsplatsen...så någon anledning måste finnas att man är kvar, lönen givetsvis en morot, även om man tycker det är skit ibland, så släpar man sig hit, kan även nästan räkna sjukdagar man haft på en hand. Så roligt vet jag inte om det är, men någon anledning finns att man är kvar.Itssoeasy skrev:2555249Det viktigaste i livet är ju ändå att ha roligt, och eftersom man lägger så mycket tid på jobbet så måste det ju vara roligt! Annars är man på helt fel ställe. Själv trivs jag mycket bra på mitt jobb, skulle aldrig byta.
/I
Är man lat och inte vill jobba om man inte upplever det som kul?Kongo skrev:2553282Fan vad med latdrögar vi har här på SH! hehe!Hälften vill inte jobba!
Madhonda skrev:2552489Ja för fan, jag tycker att det är roligt att jobba. Skulle inte stå ut med att gå hemma och leva parasitliv.
Visst skulle det vara skönt att ha en ledig dag emellanåt. Men nää...jag är föbannat glad att jag förtjänar mitt eget levebröd.
//M
Man hade åtminstone kunnat tänka sig att göra det gratis, är det riktigt kul betalar man för detArgyle skrev:2554083Hade det varit roligt hade man gjort det gratis
Starstriker skrev:2552865Ni som stortrivs på jobbet - vad jobbar ni med?
Fakkverk skrev:2555291Kul att du hittat rätt, var jobbar du?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |