Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Mr_Turbo skrev:2552472Jobbar för att få pengar inte för att det är kul.

honkiie skrev:2552511Ni som jobbar för att det är kul och aldrig kan tänka er att sluta även om ni har så mycket pengar att ni inte behöver jobba. Har ni inga hobbys eller nånting sånt? Jag har aldrig förstått riktigt. Visst om ni jobbar med nått sånt här fantasijobb som att flyga jetplan eller formel1 förare och sånt men de flesta har ju inte det. Jag vill absolut inte jobba. Skulle hellre sitta hemma och skriva musik, lära mig nått nytt instrument, se filmer, köra hoj, skruva i hojen osv osv osv. Kan nån förklara hur det funkar det här?
honkiie skrev:2552511Ni som jobbar för att det är kul och aldrig kan tänka er att sluta även om ni har så mycket pengar att ni inte behöver jobba. Har ni inga hobbys eller nånting sånt? Jag har aldrig förstått riktigt. Visst om ni jobbar med nått sånt här fantasijobb som att flyga jetplan eller formel1 förare och sånt men de flesta har ju inte det. Jag vill absolut inte jobba. Skulle hellre sitta hemma och skriva musik, lära mig nått nytt instrument, se filmer, köra hoj, skruva i hojen osv osv osv. Kan nån förklara hur det funkar det här?
edit: ifall ni verkligen bara gör som man säger "sitter hemma och glor" när ni kommer hem så tycker jag synd om er iallafall.
honkiie skrev:2552511Skulle hellre sitta hemma och skriva musik, lära mig nått nytt instrument, se filmer, köra hoj, skruva i hojen osv osv osv. Kan nån förklara hur det funkar det här?

honkiie skrev:2552511Ni som jobbar för att det är kul och aldrig kan tänka er att sluta även om ni har så mycket pengar att ni inte behöver jobba. Har ni inga hobbys eller nånting sånt?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |