Är det inte lite för varmt?

tänk er för nu, annars får vi en snor-kall vinter som vara i evigheter igen! :rolleyes:
Jo, jag kände att det blev lite varmt att lasta hö-balar ute på det öppna gärdet igår mitt på dagen, men det kändes desto skönare att komma där ifrån och ta ett dopp i en nära sjö på 21 grader.

värmen gör bara att vi uppskattar de små sakerna lite mer än vanligt, typ en kall öl eller ett kallt och tyst garage :tummenupp

Varför har du ett bindestreck mellan snor och kall:confused:

Jag var precis ute och lastade crossen...sikte på en varm och dammig jordbana. :näsblod

Det lär bli bad efter...

Jag blir heller aldrig nöjd, på vintern är det för kallt och på sommaren för varmt..

De är ju nice! bara att ligga vid sjön och glöta hela dagen tillslut börjar man frysa:D
Inatt var de så jävla varmt inne så jag sov i en solstol på altanen:D

Två bilder. Ena från i vintras och den andra från idag. Med det sagt tycker jag vintern för en gångs skull var fantastisk i och med att kylan låg kvar. Inte varje dag man ser is över Sundet som man ser på bilden. Sista veckan har det sett ut som på sommarbilden.

Bifogat

• bild-3.jpg
    bild-3.jpg
    87.7 KB · Visningar: 93
  • bild-5.jpg
    bild-5.jpg
    94 KB · Visningar: 103
Last edited:
Jag klagade inte på kylan och snön i vintras. Så därför har jag rätt att klaga på värmen nu :banana

Men det har jag ännu inte gjort..

Värst tycker jag det är att jag har så löjligt dåliga ögonbryn, så att svetten rinner rakt ner i ögonen.

Jag har å andra sidan neandertalarbryn vilka jag ärvt från min far. På mig bunkras det upp med svett tills brynen inte står pall längre och så sköljer det ner en dl i varje öga. :mad:

Jag har å andra sidan neandertalarbryn vilka jag ärvt från min far. På mig bunkras det upp med svett tills brynen inte står pall längre och så sköljer det ner en dl i varje öga. :mad:

Fram med poligripen och plocka vettja! :banana

H-vete vad det var varmt på crossbanan i etuna idag. :crash Trodde ett varv i skogen skulle vara bättre, icke...men det är ju bra att svettas, bastun var överflödig idag, crossutrustningen gick att vrida ur svett ur. :D

Det tog ovanligt lång tid att klibba sig ur skinnstället idag :D

Torp_1.jpg

Jag flydde från värmen i Sverige till England ihop om konstant gråa moln och regn. Jag är oerhört besviken att det är lika varmt här som hemma! Vart är mitt regn?! :mad:

Jag älskar värme! Detta är ju kanon! Nu ska jag till stranden för ett dopp! :banana:glömdet

Det tog ovanligt lång tid att klibba sig ur skinnstället idag :D

View attachment 313722

IMAG0017.jpg

Ett par dagar om året gör inget.:)

Back