Är det inte lite för varmt?

Här är det ganska varmt och mulet, har vi tur så får vi regn. Varma sommarregn är ju bara så härliga att promenera i, allt luktar gott och det är precis lagom svalt och blött:tummenupp

Här är det ganska varmt och mulet, har vi tur så får vi regn. Varma sommarregn är ju bara så härliga att promenera i, allt luktar gott och det är precis lagom svalt och blött:tummenupp

Hasch i säckpipan eller napp på masken?
Här har det varit uthärdligt idag.
26 grader.

Hasch i säckpipan eller napp på masken?
Här har det varit uthärdligt idag.
26 grader.

Nej, bara råkar gilla sommarregn:D

Ingen aning om hur varmt här varit idag, men varmt. Har gått omkring i mina silkestunna pyjamasbyxor hela dagen:gnissla

Min granne verkar ha köpt en "portabel" AC till lägenheten.

Bifogat

• 005.JPG
    005.JPG
    143.1 KB · Visningar: 71
Jag tränar thaiboxning utomhus och har närmare 40 grader i lägenheten.. Härda era klena jävlar!

Last edited:
Jag klagar inte på värmen, så länge man slipper alla jävla småkryp som verkar älska mig.

Hatar verkligen allt vad insekter heter.

äh, bara o se till att man är ute o åker hela tiden, stanna för helvete inte!

Och om man nu ändå stannar, så kan man käka glass, dricka pilsner:fyllisar , grilla :brinnerup, sola & bada :tuttar och ja, fan vet jag, kasta frisbee's på folk :sissy.

Sen kan man skylla på värmen när man inte städat och allt annat trist i den kategorin. pöörfeckt :tummenupp

Nu är det lite för varmt igen :glömdet

mmm.. AC´n här på kontoret verkar ha tatt semester, så nu är det lite varmt det kan jag hålla med om...Och så kan man inte göra nått av det jag skrev om härovan. Eller jo. Glass finns i frysen. :glömdet

EDIT: näeee den var slut, båda lådorna... nån jefvel har tatt min glass som jag bjöd på förra veckan när jag fyllde år, det är tacken det... :gnissla

Last edited:
Det är alldeles underbart skönt!
En vecka till sen bär det av till medelhavet & ännu mer värme :tummenupp

Släng kylskåp i skogen, då slipper vi snön :yoparty

Nått jag aldrig förstått mig på. Varför åker man utomlands när det är som finast här i Sverige?

Förståeligt på vintern men vafan nu. :tuttar

T.om katten ballade ut idag & bara låg & flämtde på golvet, sen hittade jag inte kräket, då hade han lagt sig under en modellbåt, tydligen bra temp där...ska prova att lägga mig där imorgon.

Bifogat

• Foto0091.jpg
    Foto0091.jpg
    101.1 KB · Visningar: 66
Om värmen fortsätter nu så kan man kanske snart bada utomhus. Badade och drack pilsner förra sommaren men det var lite kallt i vattnet, tror bara det var 28grader. :gnissla

Dock är det lite varmt på jobbet nu, när det var som svalast var det 29 grader. Åkte raka vägen till boa efter jobbet och inhandlade ett flak pilsner som jag nu avnjuter väl kylda. :öl

Tokvarmt!! Jag funderar på AC till lägenheten. Nån som kan rekommendera någon billig och helst inte allt för högljudd som passar för 17-18 kvadratmeter? Skulle gärna få ner det från 30 till iallafall 20 grader. Går ju knappt att somna.
Ute gör inte värmen så mycket, blir bra badtemp, kör man hoj är det bara å brassa på så blir det svalare. Annars så kör jag på öl å bad :tummenupp

Nått jag aldrig förstått mig på. Varför åker man utomlands när det är som finast här i Sverige?

Förståeligt på vintern men vafan nu. :tuttar

Plus 1.
Utomlandet skall man åka till antingen på våren (norra hemisfären) eller hösten (södra hemisfären).
Att lämna Sverige när det är som bäst för att besöka sönderbrända platser fulla av fulla turister och jeffla ytlänningar är ghej.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman