Är det inte dags för nästa års webes nu?

Eftersom vi va för kass för R-1000 och 250SP så kommer Team The Botten Is Nådd att utmana alla er på ERF, ni ska få fett med pisk så ni kan lika bra åka till Ullared och köpa upp hela lagret med gelehallon, rätt passande eftersom just första utmaningen är på GeleÅsen.

Med valmers som Executive Team Manager så kan det bara bli bäst :tummenupp

Be afraid of The Killed Suka

:4skrika

GSXR1100R skrev:
Eftersom vi va för kass för R-1000 och 250SP så kommer Team The Botten Is Nådd att utmana alla er på ERF, ni ska få fett med pisk så ni kan lika bra åka till Ullared och köpa upp hela lagret med gelehallon, rätt passande eftersom just första utmaningen är på GeleÅsen.

Med valmers som Executive Team Manager så kan det bara bli bäst :tummenupp

Be afraid of The Killed Suka

:4skrika
Team The Botten Is Nådd featuring The EMR Network är det officiella namnet.

valmers skrev:
Team The Botten Is Nådd featuring The EMR Network är det officiella namnet.
Undrar om Meduza någonsin gjorde en rapplåt :va Eftersom Pjoskar är en rappare och kör fort så borde det funka för oss oxå, man blir liksom rappare med rapping.

Åppservera min nya signattur

Last edited:
GSXR1100R skrev:
Undrar om Meduza någonsin gjorde en rapplåt :va Eftersom Pjoskar är en rappare och kör fort så borde det funka för oss oxå, man blir liksom rappare med rapping.

Åppservera min nya signattur
Jag KANSKE har en hospitality/paraply/assisterande chef/depådräll/tidtagar-tjej på gång.

valmers skrev:
Jag KANSKE har en hospitality/paraply/assisterande chef/depådräll/tidtagar-tjej på gång.
Upp med en bild på henne då, inget gammalt ragg ifrån dina obskyra svartklubbar tack.

GSXR1849R ska varvas minst 5 gånger under ERF:et i karlskoga, dessutom ska jag en av gångerna köra om honom på yttern i kurvan ut på långrakan, med ett långfinger utsträckt :finger

Nr:18 skrev:
GSXR1849R ska varvas minst 5 gånger under ERF:et i karlskoga, dessutom ska jag en av gångerna köra om honom på yttern i kurvan ut på långrakan, med ett långfinger utsträckt :finger
Du menar att om jag undviker att gå ut på samma pass som dig så vinner jag och du får bada i gelehallon

Jag kommer att vänta på att du ska köra ut innan jag startar.
Pha det funkar ju inte, det ryktas att dina inhyrda A-förare ska köra ett varsitt 119 minuters pass och att du ska ta starten och köra dom 2 första minuterna eftersom starter är det enda som du är bra på

Chrille skrev:
1-4 Tävlingar? Och ta 5-30 poäng? Kvala 10-25?

Vagt är väl bara namnet?
För att väcka en gammal björn som sover kunde jag inte hitta ett mer passande citat. Vagt av Apis, W-O av pudelrockarn. :D

För att väcka en gammal björn som sover kunde jag inte hitta ett mer passande citat. Vagt av Apis, W-O av pudelrockarn. :D
Sparka inte på dom som ligger, Apis har inget jobb och inga pengar, Chrille har Stina.

GSXR1100R skrev:
Sparka inte på dom som ligger, Apis har inget jobb och inga pengar, Chrille har Stina.
Inget av det är skäl att lägga ner rejsingen. Sponsorer kan raggas, damer kan trimmas...

För att inte tala om alla W-O's du lämnat i år :rolleyes:

*/ ?>
Back