Är det inte dags för nästa års webes nu?

oFFkeFF skrev:
För att inte tala om alla W-O's du lämnat i år :rolleyes:
Jag sa att jag skulle köra ERF! Har startat i alla ERF hitills, dessutom kört b-race på knudan, SO på fa<lken och kommer köra detta SM:et oxå. Kan inte se att jag kört mindre än jag sagt :va

Don Quixote skrev:
Nu ska vi sträcka ut hakan:

Utvecklingstakten som setts hittills ska inte mattas av, därav drar jag till med följande varvtider:

Åsen - ner från 1.15.5 till 1.12.99
Sviestad - Från 58.4 till 56or.
Falken - hmm... svårt att säga men kör på höga 46or.

Sen vad gäller inbördes placeringar så skulle det sitta farligt fint att få köra snabbare än Chrille på minst två banor. Tror dock Chrille "Sträjt out of hell" H. äntligen kommer börja plocka poäng nästa år så det lär behöva gå undan (sen har vi ju effektfusket också...)
Ser givetvis gärna att Joakim "abstruse" får upp tempot duktigt men han ska ändå inte få vara före in i mål på någon enda tävling. Detsamma går för Mad Moose Mats som jag hade en första drabbning med på Sviestad senast.

Sån! Tärningen är kastad...

Tja, så här med några tävlingar kvar är det dax att titta på vad som åstadkommits:

Åsen ner från 1.15,5 till 1.12,99 - check! 1.12,1 blev det.
Svistad från 58.4 till 56or - bloody close. 57.0 men det finns en chans kvar.
Falken ner på 46or - gick inte alls men finns en chans till där också.

Snabbare än Chrille på två banor - check!
Före Joakim i mål på alla banor - Joakim? Nån som minns honom?
Före Mats - vore större utmaning om Mats behagar ta sig i mål :hihi

Ser inte helt hopplöst ut detta. ;)

valmers skrev:
Apis är en parasit. Sparka hårdare. :mad:

Det är antagligen just dina skattepengar jag köper snask för varje månad. Känns gott...

*öppnar ännu en chipspåse* :cpparty

Nr:18 skrev:
Karlskoga blir det ERF och ev. stor debutant, sedan åker jag på semester. Knudan är favoritbanan, där ska jag piska dej hårt :yoparty

Det blev ett hallon till dig, trots att jag misslyckades kapitalt på rejset.. :tungan

*/ ?>
Back