Är det här Smartman?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Enligt egen utsago har denna kille 10 bloggar och är aktiv på 10 forum och enligt det jag läst där är det precis samma svammel som det Smratman dyker upp med med jämna mellanrum....
http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten

Exempel på inlägg:

NÄRA DÖDEN-UPPLEVELSER - Bevis för att vi själar (vårt medvetande) överlever den fysiska döden !!!
http://blogg.aftonbladet.se/snilleb...r-vart-medvetande-overlever-den-fysiska-doden


SOLGUDEN ÄR BEVIS för bara EN SOL !!! En Sol i varje Kosmiskt ägg (galax)!
http://blogg.aftonbladet.se/snilleb...ar-bevis-for-bara-en-sol-fullstandigt-logiskt

BIG BANG, bara en HOKUSPOKUS-teori !! Big Bang-flummet KROSSAS här med 15 vetenskapliga argument !!!
http://blogg.aftonbladet.se/snilleblixten?cid=129239


Vilken fullblodsdåre!
 
Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Det värsta med det häringa internetet är att ALLA kan komma till tals. Lite underhållande är det dock.
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Jag tycker hans blogg verkar väldigt seriös och påläst. Han vet saker som jag alltid funderat över! Kanske kan inte alla svar fås på Sporthoj? Vad förvirrad jag blir.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det var ju i alla flal ingen som lyckades argumentera emot honom trots att så många idogt försökte, det var fantastiskt underhållande faktiskt. :D
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Inte för att jag har orkat med att läsa ens 5 promille av allt han har skrivit, men VAD vill han ha sagt med allt!?

Om man skulle ta in allt och tro på allt han skriver... vad innebär det?
Skulle man sluta använda bilar? sälja allt man äger och ta hojen och bara resa runt tills man dör två år senare? kopiera honom och dubblera allt svammel som står på internet? sitta hemma och googla igenom aptråkiga dokumentärer och dokument i all evighet?

w00t? :)
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Verkar vara ett bra exempel på skillnaden mellan att ha ett jobb och att ha sysselsättning. Den människan kan knappast hinna med ett jobb, men sysselsättning saknar han inte.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Det var ju i alla flal ingen som lyckades argumentera emot honom trots att så många idogt försökte, det var fantastiskt underhållande faktiskt. :D

Fast det behövs ju inga direkta argument mer än "Du är en stor idiot som har för mycket tid och för lite vett".

Det där ÄR Smartman, jag känner igen flertalet meningsbyggnader, "jagets/själens eviga perceptionsförmåga" bland annat. Kan iofs vara så att Smartman har kopierat den där idioten rakt av men det är jag tveksam till.

Nu är han anmäld till både försäkringskassan och arbetsförmedlingen för som sagt så lär han inte ha något jobb utan är en riktig bidragstagare som förtjänar att sättas dit. Skatteverket kanske man också ska kontakta?

Edit/ Man kanske skulle skaka fram hans namn och personnummer först och inte förlita sig blint på att myndigheter orkar lägga energi på det själv?
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Fast det behövs ju inga direkta argument mer än "Du är en stor idiot som har för mycket tid och för lite vett".

Jag gillar Smartman, han provocerar er så oerhört att man inte kan annat än beundra honom. :)

Vad är det alla känner sig så hotad av, att han inte tycker som er?

Minns speciellt hur arg t-rex brukade bli, väldigt underhållande. :D
korvgubbe har letat upp honom och startar en tråd om honom långt efter att han blivit permanentbannad för korvis får inte ro i hans vilsna själ. :rofl

Smartman och R1man är de två jag saknar på Sporthoj.com
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
J
korvgubbe har letat upp honom och startar en tråd om honom långt efter att han blivit permanentbannad för korvis får inte ro i hans vilsna själ. :rofl

Jag har aldrig stört mig på Smartman, tvärtom har jag alltid propagerat för att både han och hans trådar skall få vara kvar. Däremot sprang jag på den aktuella bloggen när jag var ute och googlade i ett annat sammanhang. Och eftersom jag som sagt GILLAR att kolla i Smartmans trådar så tyckte jag att den här bloggen förtjänade en egen tråd i brist på hans egna närvaro. :D
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Smartmans trådar framkallade verkligen grottmänniskan i många här inne. Vad jag vet så argumenterade han alltid för sin sak och var aldrig otrevlig eller gick till personangrepp trots att dom flesta svaren var nånting fyndigt i stil med "Dö, dra åt helvete, bluärgh, bluärgh!!". Ändå var det han som blev bannad. Kan man göra likadant i alla trådar som man tycker är dumma och onödiga?
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Det var ju i alla flal ingen som lyckades argumentera emot honom trots att så många idogt försökte, det var fantastiskt underhållande faktiskt. :D

Snickelidumsnack.

De frågor han finner "obekväma" svarar han helt enkelt inte på.

Men visst. Underhållande var det hur som helst.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
...

Minns speciellt hur arg t-rex brukade bli, väldigt underhållande. :D
...


En sån enorm tönt. Det var ingen som argumenterade med honom eftersom han bara kom tillbaka med drogframkallat blaj så fort någon ställde ens den mest grundläggande fråga till honom. Han var aldrig intresserad av att ha en diskussion, och därigenom gjorde han sig genuint ointressant.

Att han till på köpet helt uppenbart var spritt språngande galen hamnade inte på hans plussida direkt.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Smartmans trådar framkallade verkligen grottmänniskan i många här inne. Vad jag vet så argumenterade han alltid för sin sak och var aldrig otrevlig eller gick till personangrepp trots att dom flesta svaren var nånting fyndigt i stil med "Dö, dra åt helvete, bluärgh, bluärgh!!". Ändå var det han som blev bannad. Kan man göra likadant i alla trådar som man tycker är dumma och onödiga?

Precis min poäng, man kan ju bara beundra en sådan retsticka. :lol
Jag skrev redan i förmiddags om hur arg t-rex blev, kolla hans kommentar till det ovan. :D
t-rex spränger ju en artär snart bara av att tänka på honom. :rofl

Även Biturbo har svårt för religiösa fritänkare tydligen. :lol
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
korvgubbe har letat upp honom och startar en tråd om honom långt efter att han blivit permanentbannad för korvis får inte ro i hans vilsna själ. :rofl

Det där är lite typiskt för stenkastarfolket från vänstern!

R1man var ju riktigt rolig :D

t-rex spränger ju en artär snart bara av att tänka på honom. :rofl

Även Biturbo har svårt för religiösa fritänkare tydligen. :lol


:rofl
 
Last edited:
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top