Är det här Smartman?

Fast det behövs ju inga direkta argument mer än "Du är en stor idiot som har för mycket tid och för lite vett".

Det där ÄR Smartman, jag känner igen flertalet meningsbyggnader, "jagets/själens eviga perceptionsförmåga" bland annat. Kan iofs vara så att Smartman har kopierat den där idioten rakt av men det är jag tveksam till.

Nu är han anmäld till både försäkringskassan och arbetsförmedlingen för som sagt så lär han inte ha något jobb utan är en riktig bidragstagare som förtjänar att sättas dit. Skatteverket kanske man också ska kontakta?

Edit/ Man kanske skulle skaka fram hans namn och personnummer först och inte förlita sig blint på att myndigheter orkar lägga energi på det själv?

Så bara för att någon har andra åsikter än dig så ska du bedriva någon slags häxjakt på dem ?

Har du verkligen inget vettigare att göra?

Jag utgår ifrån att du kan bevisa att killen är en pedofil annars tycker jag att det är rätt fult av dej att måla ut honom som det.

Typiskt dålig retorik att beskylla någon genom att kasta ur sej diverse antaganden och sedan hoppas på att få medhåll annars.

Jag har aldrig sagt att han är pedofil, jag har sagt att han, som betydligt äldre än medelåldern, hänger på barnforum och skapar kontakter.

Vad han sen har tänkt göra med sina nyfunna vänner är vad som avgör om han är pedofil eller inte.

Så bara för att någon har andra åsikter än dig så ska du bedriva någon slags häxjakt på dem ?

Har du verkligen inget vettigare att göra?

Jodå, det var ju därför jag överlämnade häxjakten åt myndigheterna.
Jag förstår inte varför folk reagerar på det här, hade det varit en utlänning som körde Merca 500 men samtidigt hade socialbidrag så hade jag blivit hyllad, märkligt nog...
Men det är klart att det är skillnad på folk och folk, angriper man en smått skadad person med väldigt sned världssyn så är det tydligen inte ok :D

Humor på högsta nivå, faktiskt.

Det var ju i alla flal ingen som lyckades argumentera emot honom trots att så många idogt försökte, det var fantastiskt underhållande faktiskt. :D

Äh, orka bry sig... hur kan man argumentera mot nonsen-påståenden. "Titta här bevis för att jorden är platt!!!! - myrorna kryper i cirklar och därigenom GUD jadajada..."

:gnissla
Snilleblixten skrev:
Man var ju tvungen att "ha" en hoj, för att registrera sig där... :-)

Visste du om förresten att de bannade mig från sporthoj.com...jo, det är faktiskt sant...jag blev bannad för att jag argumenterade för vår evige Skapares existens... :-)

Men jag älskade tiden där så länge det varade, där hade jag flest kombattanter och meningsmotståndare (säkert >90% gudlösa) att tampas med än någon annanstans, inkluderat Flashback, Hamsterpaj och Fragbite...

"Man var ju tvungen att "ha" en hoj, för att registrera sig där... :-)"

Edit1: Solguden vill tydligen inte att man ska stå för vad man gör och skriver.

Edit2: Utom när man blir påkommen.

Priceless :rofl

Varför kan ingen av-banna smartman? Please!

Mart S Mann
6 januari 2010, kl 16:12
Det måste vara jobbigt för dig att leva i värld så fylld av oupplysta människor.

Snilleblixten
6 januari 2010, kl 16:44

Tvärtom!

Jag upplever bottenlös extas varenda gång som jag lyckas få någon att förstå att de inte är sin dödsdömda jordiska stofthydda, att universum inte trollade fram sig själv från tomma intet för att spränga sig själv i småbitar likt en självmordsbombare (Big Bluff), och att Människan inte har flummat fram från den där mytiska uppdiktade föräldralösa slump-bakterien, som de evolutionstroende sjukt nog tror på... :-)

Herre Gud vad hjärntvättade vi har blivit av det moderna prästerskapet, "vetenskapsmännen"...

De vet ju inte ens om att det är skillnad mellan deras jordiska stofthyddor som de bebor och har reinkarnerat in i, och sig själva, den levande medvetna individen, själen/jaget, som upplever och observerar omvärlden via modemet i skallen (hjärnan) och de fysiska sinnesorganen...

Dessa "vetenskapsmän" tror att de själva dukar under, slutar att finnas till, bara för att deras temporära materiella kroppar slutar att fungera och kasseras när man kilat vidare...snacka om SJUKT OLOGISKT!

Äh, orka bry sig... hur kan man argumentera mot nonsen-påståenden. "Titta här bevis för att jorden är platt!!!! - myrorna kryper i cirklar och därigenom GUD jadajada..."

Det var ju just det folk orkade/orkar - bry sig.
t-rex säger jag bara. :lol
Ingen har fått honom att tappa fattningen över huvud taget, här blir han som No1 på tjack ungefär. :rofl

Jodå, det var ju därför jag överlämnade häxjakten åt myndigheterna.
Jag förstår inte varför folk reagerar på det här, hade det varit en utlänning som körde Merca 500 men samtidigt hade socialbidrag så hade jag blivit hyllad, märkligt nog...
Men det är klart att det är skillnad på folk och folk, angriper man en smått skadad person med väldigt sned världssyn så är det tydligen inte ok :D

Humor på högsta nivå, faktiskt.

eloge från mugge iaf samhällsparasiter ska sättas åt

Det här är i klass med Smartman. Han länkar till sin blogg oavsett vad som diskuteras och hävdar att homosexuella kan omvändas på tio minuter "om de bara tar emot Jesus".

Jag har sprungit på hans blogglänkar i hundratals nyhetsartiklar och det är alltid samma gallimatias.
http://www.apg29.se/blogg.php?artid=2426

...och så dök han upp igen i anslutning till en artikel om Avatar.
"Nej, det är inte "bara film" utan en del vill också åt ditt hjärta, din själ."
http://www.apg29.se/blogg.php?artid=2178

Last edited:
Tvångssterilisering och omyndighetsförklaring är helt plötsligt två ord som låter bra i mina öron.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla