Är det här Smartman?

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Precis min poäng, man kan ju bara beundra en sådan retsticka. :lol
Jag skrev redan i förmiddags om hur arg t-rex blev, kolla hans kommentar till det ovan. :D
t-rex spränger ju en artär snart bara av att tänka på honom. :rofl

Även Biturbo har svårt för religiösa fritänkare tydligen. :lol

Haha. Det är lite svårt att förstå hur man kan bli så arg för nånting som, åtminstone i mina ögon, är ganska harmlöst faktiskt.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det riktigt vidriga med Smartman var väl att han trollade diverse barn och ungdomsforum med sin skit.

Vuxet folk borde vara klyftiga nog att inse vilket jävla nöt det är, men barn och psykiskt svaga individer kan ta skada av hans trams.
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Det riktigt vidriga med Smartman var väl att han trollade diverse barn och ungdomsforum med sin skit.

Vuxet folk borde vara klyftiga nog att inse vilket jävla nöt det är, men barn och psykiskt svaga individer kan ta skada av hans trams.

alla borde väl få rätt till sin åsikt o ett bra sätt o ventilera sig är ju o skriva om det på olika forum ,, så länge det råder sk demokrati ska man få skriva vad skit man vill

annars kan vi lika gärna slicka kommunister i röven o underkasta oss div religioner
 
Last edited:

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
Det riktigt vidriga med Smartman var väl att han trollade diverse barn och ungdomsforum med sin skit.

Vuxet folk borde vara klyftiga nog att inse vilket jävla nöt det är, men barn och psykiskt svaga individer kan ta skada av hans trams.

Stark peddovarning på snubben ...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
alla borde väl få rätt till sin åsikt o ett bra sätt o ventilera sig är ju o skriva om det på olika forum ,, så länge det råder sk demokrati ska man få skriva vad skit man vill

annars kan vi lika gärna slicka kommunister i röven oss underkasta o div religioner

Hur ställer du dig till att Nazister och Groomers utesluts från samma forum då?
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Hur ställer du dig till att Nazister och Groomers utesluts från samma forum då?

så länge man uttrycker sig i text o inte våld så tycker jag det är ok
det är ju valfritt vad man läser !!

sen nazism , finns det några riktiga sk nazister längre ? tycker de flesta man stöter på är rätt obildade då de bara upprepar vad de läst ur ngn skrift

Groomers ? utveckla !!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
så länge man uttrycker sig i text o inte våld så tycker jag det är ok
det är ju valfritt vad man läser !!

sen nazism , finns det några riktiga sk nazister längre ? tycker de flesta man stöter på är rätt obildade då de bara upprepar vad de läst ur ngn skrift

Groomers ? utveckla !!

Här har du lite att läsa om child grooming http://en.wikipedia.org/wiki/Child_grooming

Rätt många barn och ungdomsforum rensas ständigt på medelålders män som inte direkt gör något olagligt, utan bara kontaktar en massa barn/ungdomar.

Smartman sysslade väl med sådant.

Sporthoj rensas ständigt från folk som undrar hur man jackar fuggen och turboladdar med en datorfläkt på en Yamaha Neos.

Internet ska inte censureras, enskilda forum måste censureras.
Till och med det mytomspunna FB censureras
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Här har du lite att läsa om child grooming http://en.wikipedia.org/wiki/Child_grooming

Rätt många barn och ungdomsforum rensas ständigt på medelålders män som inte direkt gör något olagligt, utan bara kontaktar en massa barn/ungdomar.

Smartman sysslade väl med sådant.

Sporthoj rensas ständigt från folk som undrar hur man jackar fuggen och turboladdar med en datorfläkt på en Yamaha Neos.

Internet ska inte censureras, enskilda forum måste censureras.
Till och med det mytomspunna FB censureras

lät ju lite halväckligt det där
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Det riktigt vidriga med Smartman var väl att han trollade diverse barn och ungdomsforum med sin skit.

Vuxet folk borde vara klyftiga nog att inse vilket jävla nöt det är, men barn och psykiskt svaga individer kan ta skada av hans trams.

Men herregud, Smartman är inte farlig för någon utom möjligen sig själv.
Ingen orkade väl ändå läsa igenom hans mastodontlånga inlägg till fullo? :confused:
Betvivlar kraftigt att den slyngel som orkar läsa fjorton a4 om ingenting är född till dags dato.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Men herregud, Smartman är inte farlig för någon utom möjligen sig själv.
Ingen orkade väl ändå läsa igenom hans mastodontlånga inlägg till fullo? :confused:
Betvivlar kraftigt att den slyngel som orkar läsa fjorton a4 om ingenting är född till dags dato.

Förvisso, men på barn/ungdomsforumet kanske han kör med klatchiga one-liners?

Twittergenerationen orkar inte läsa något som inte är komprimerat till en rad.

Typ "tro p gud, återföds t ngt f1"

(Edit) Det är fan skamligt vad jag och Jörgen är duktiga på sånt där.
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Haha. Det är lite svårt att förstå hur man kan bli så arg för nånting som, åtminstone i mina ögon, är ganska harmlöst faktiskt.

Ja det är imponerande, han måste hittat den allra ömmaste tån i t-rex progg-toffel. :hihi Kommer inte ihåg vilka fler som gick i taket över honom, tror bonny kan vara en kandidat men jag är osäker.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nu går du alldeles för långt. Outning och trakasserier är inte ok bara för att nån tycker annorlunda än en själv. Det hör till ganska grundläggande hyfs. Skärp dig.

Skitsnack, är de kristna så räknas de inte dit. Grundläggande hyfs har jag gott om men inte något över till såna som honom.
Och är han oskyldig så kvittar det ju, då behöver de ju inte ens kontrollera hans inkomster det senaste året...
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Förvisso, men på barn/ungdomsforumet kanske han kör med klatchiga one-liners?

Twittergenerationen orkar inte läsa något som inte är komprimerat till en rad.

Typ "tro p gud, återföds t ngt f1"

(Edit) Det är fan skamligt vad jag och Jörgen är duktiga på sånt där.

Är det så att han skrivit något för att lura en stackars 14-åring att tro på Gud så förtjänar han att dö, självklart!
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag gillar Smartman, han provocerar er så oerhört att man inte kan annat än beundra honom. :)

Smartman och R1man är de två jag saknar på Sporthoj.com

Provocerar mig inte så mycket mer än andra idioter, men det är ju mycket underhållande och intressant att läsa det hela. R1man är ju bara tragikomisk, Smartman har ju ett uns av intelligens som syns men han använder det ju inte tyvärr.
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Här har du lite att läsa om child grooming http://en.wikipedia.org/wiki/Child_grooming

Rätt många barn och ungdomsforum rensas ständigt på medelålders män som inte direkt gör något olagligt, utan bara kontaktar en massa barn/ungdomar.

Smartman sysslade väl med sådant.

Jag utgår ifrån att du kan bevisa att killen är en pedofil annars tycker jag att det är rätt fult av dej att måla ut honom som det.

Typiskt dålig retorik att beskylla någon genom att kasta ur sej diverse antaganden och sedan hoppas på att få medhåll annars.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Skitsnack, är de kristna så räknas de inte dit. Grundläggande hyfs har jag gott om men inte något över till såna som honom.
Och är han oskyldig så kvittar det ju, då behöver de ju inte ens kontrollera hans inkomster det senaste året...

Det är helt sjukt hur cool du är i den här tråden. :tummenupp
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top