Firefly
Sporthojsnörd
Faster, Ted? Eller nån annan som vill leka framför kameran...
Jag vill plåta. Nån som vågar sig ut snart?
Jag vill plåta. Nån som vågar sig ut snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dom är från stockholm, så det blir svårt. Men "wolfskin" här på forumet har sådana kontakter om nåt seriösare skulle göras.Här skrev jag ett långt inlägg som tyvärr försvann.
Jag har inte hojen hemma, sorry, men om ungefär en månad så är jag på hjulen så då är det bara att plocka fram Boforskanonen...
Hmm, kunde du hooka upp någon av dem däringa topless tjejerna jag såg här på sidan?
![]()
Dom är från stockholm, så det blir svårt. Men "wolfskin" här på forumet har sådana kontakter om nåt seriösare skulle göras.
Det ovädret ska vi snart ha skrämt bort.Så du vill ut och rasta kameran Sudde![]()
Jag ställer gärna upp, bara det blir torrt på backen, och som det ser ut nu så lär det ju dröjaStorm och vatten överallt.
Plus att jag startat eget: www.pixartist.se
Det ovädret ska vi snart ha skrämt bort.
I slutet av mars köper jag en till (bättre) kamera, så sommarens bilder kommer bli något alldeles extra.
Jag har legat i hårdträning hela vintern och har mycket mer kunskaper nu än förra året om hur de perfekta bilderna ska tas!
Plus att jag startat eget: www.pixartist.se
va ute o kände på mitt nya bakdäck idag, helt underbart!längtar tills det blir lite varmare bara. tog en tur ner till överby för ett litet stopp vid Mcdonalds
men se upp!!! bilisterna e inte uppmärksamma på oss hojåkare än, va nära att köra rätt i sidan på en idiot som backade rakt ut i gatan framför mig.
Tack! Det hade varit roligt att ge sig ut på nån bankörning. Vi får väl hålla snacket igång så får jag åka på samma bankörning som det är flest trestadsåkare med på.Vad säger man... du är grym!
Hur stor är chansen att du åker till exempelvis Kinnekulle Ring för att fota coola hojar på bana under sommaren?
Jag har följande leksaker i ryggsäcken:Riktigt fina bilder.![]()
Du har talang att fånga "det" i bilderna![]()
Vad för kamrautrustning använder du?
Jag har följande leksaker i ryggsäcken:
*Canon EOS 350D
*Canon EOS 40D
*Canon Digital Ixus 860 IS
*Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM
*Canon EF 17-40/4,0L USM
*Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6 IS USM
*Canon EF-S 18-55 f/3,5-5,6
*Canon speedlite 580EX II
Njae, kanske inte. Men bra bilder blir detjaha, det var ju billiga grejer det där![]()
![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026