Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det betvivlar jag inte, jag hinner en massa annat själv också.Zoki skrev:Det finns människor som gör annat i sitt liv en just köra hoj.
Servicen sköts inte enbart på mil talet, den sköts efter tid oxå.
kurre3 skrev:Jag letar på kul efter en ny hoj inför sommarn och började därför kolla attraktionsvärdet på min hoj. R6 -03. Snart 3000 mil. 3500 mil om jag inte hade behövt åka till norge i början av augusti och därför tvingades ställa av.
Skruvar ni tillbaka mätarna, eller åker ni 200 mil per år?? R6or 02-04 finns tillsalu och de flesta har gått under 1000 mil?!![]()
) , min cbr gick just under 600mil förra året.

Blev tex 500 mil på bara juni månad förra sommaren, vad det blev totalt vill jag inte vetaBenny busee skrev:Jag körde nog inte mer en 50 mil i somras.
Satsar på att köra minst 52 denna sommarn.![]()
Tog ut hojen i mitten på mars o körde fram till 11november
kurre3 skrev:Jag letar på kul efter en ny hoj inför sommarn och började därför kolla attraktionsvärdet på min hoj. R6 -03. Snart 3000 mil. 3500 mil om jag inte hade behövt åka till norge i början av augusti och därför tvingades ställa av.
Skruvar ni tillbaka mätarna, eller åker ni 200 mil per år?? R6or 02-04 finns tillsalu och de flesta har gått under 1000 mil?!![]()
#48 ss600 skrev:När jag köpte en ny R1:a -99 körde jag 180 mil den första veckan.
Totalt den sommaren blev det 2000mil, och då körde jag inte imellan första maj och 14 juni pga en liten vurpa.
Ingen som vill veta av dig eller?Chronic skrev:2000 milIngen som vill veta av dig eller?
^Mats^ skrev:Brukar inte hller komma upp i mer än ca 500 mil på ett år, max är väl 700 mil på någon säsong. Om man bara snurrar kring byarna så blir det inte så långt, det är mc träffarna/semestern som ger de flesta milen. Kan tänka mig att många med barn inte tar sin semester på mc heller utan det blir volvon![]()
Jag brukar snitta ungefär 100 mil i månaden för övrigt.
Jag köpte också en ny blå R1:a -99.#48 ss600 skrev:Vi va tre stycken som köpte var sin ny R1:a.
Värsta hojen man kunde ha då, klart att man körde mycket då.
Det coolaste i min bågekarriär var när jag kört till första macken från handlaren (det var naturligtvis bara en liter soppa i tanken) och jag höll på att tanka i mitt nya raceställ m m (paketpris ihop med hojen) så kliver det ur ett par killar ur en 2Fast2Furious-bil och frågade om jag tävlar.
Det kändes väldigt coolt när man inte ens knäskrapat. 
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |