Är alla killar så konstiga?

• Thread starter Thread starter californication
  • Start date Start date
Fixx_ skrev:
2286986 :hihi
Du var väl inte tillräckligt övertygande.
Du får öva lite på Casanovatekniken. :7peta
Ja men vafan hur blev det så illa? Direkt när man kommer upp i lägenheten va det som man hade vart gifta i 500 år... Jag mennar jag betala inte ens skjutsen..

Nästa gång ska du betala för taxin, följa med till dörren. Sen ska du ge henne en puss på kinden o säga "tack för en otroligt trevlig kväll" eller nåt liknande. Sen säga godnatt och gå hem. Då får hon nåt o tänka och klura på, dessutom blir du mycket mer intressant nästa gång.

Thermal skrev:
2287358 Nästa gång ska du betala för taxin, följa med till dörren. Sen ska du ge henne en puss på kinden o säga "tack för en otroligt trevlig kväll" eller nåt liknande. Sen säga godnatt och gå hem. Då får hon nåt o tänka och klura på, dessutom blir du mycket mer intressant nästa gång.

Exaktimum!

Kvinnor skall behandlas med respekt och vördnad! :mattias
Att låta henne betala för taxi etc. tyder på att du antingen är en snål sate eller att du är fattig. Inget av det blir hon särskilt imponerad över.

Thermal skrev:
2287358 Nästa gång ska du betala för taxin, följa med till dörren. Sen ska du ge henne en puss på kinden o säga "tack för en otroligt trevlig kväll" eller nåt liknande. Sen säga godnatt och gå hem.

Testa gör det när du är dyngrak :brynad
Det blir nog mer slaffsande på kinden, man säger "blöööööööh" och spyr. Sen vinglar man hem :banana

Jonathan skrev:
2287416 Exaktimum!

Kvinnor skall behandlas med respekt och vördnad! :mattias
Att låta henne betala för taxi etc. tyder på att du antingen är en snål sate eller att du är fattig. Inget av det blir hon särskilt imponerad över.
Jo, du är ju en riktig Don Juan. Du vet ju.

Snubben har helt klart drabbats sv tjejbaciller. Tjärlek er farlickCt.

Paradoxy skrev:
Testa gör det när du är dyngrak
Det blir nog mer slaffsande på kinden, man säger "blöööööööh" och spyr. Sen vinglar man hem
:lol

Mickep66 skrev:
Vadå gubbe? Jag är ungdom
Gubbe :mad:

Last edited:
Pawwe skrev:
2286337 Vad är det jag missat de senaste dagarna när jag inte varit på SH???
Är det ingen som 1.reflekterar över att hon är 16? 2. Inte har körkort? 3.Inte har motorcykel?

vad är det som händer på detta forum, nu har det ta mig fan spårat ur helt och hållet. Okey att detta är ett OT forum, men det e väl endå ett OT forum för fölk som KÖR motorcykel?

Nya Lunar vet du :hihi

Nej men seriöst, fan vad jag är trött på alla tuggummituggande småfi**or som börjat hänga här. Får de inte vara på fritidsgården när de blivit byxmyndiga eller vad fan är det frågan om :va

Kapten Blåskägg skrev:
2287879Nej men seriöst, fan vad jag är trött på alla tuggummituggande småfi**or som börjat hänga här. Får de inte vara på fritidsgården när de blivit byxmyndiga eller vad fan är det frågan om :va
Får de en gammal gubbe att käna sig ännu äldre eller? :pannkyss

Kapten Blåskägg skrev:
2287900 :rofl
Nej det skiter jag i men tom för en 20-åring borde det vara relativt ointressant att läsa om högstadiebrudars kärleksproblem :hihi
Alla har vi problem här i livet. Oavsett ålder. Och är man 16 så kan det ju hända att man har intentionen att ta A1-kort.

Men vi kan nog skylla på Roller för att de är här. När han fick för sig att börja besudla hästforum så fick kanske de för sig att gå till motattack. :va

Esquire skrev:
2287913 Alla har vi problem här i livet. Oavsett ålder. Och är man 16 så kan det ju hända att man har intentionen att ta A1-kort.

Men vi kan nog skylla på Roller för att de är här. När han fick för sig att börja besudla hästforum så fick kanske de för sig att gå till motattack. :va

:rofl :tummenupp

Esquire skrev:
2287913 Alla har vi problem här i livet. Oavsett ålder. Och är man 16 så kan det ju hända att man har intentionen att ta A1-kort.

Absolut, tror dock inte att det är allas intention. I så fall är de lite otydliga med sina intentioner. Annars har vi en del sköna 18-åriga brudar på SH som kör R1, vilket de vidhåller ända tills nån föreslår en gruppkörning och hojen måste visas upp :rofl
Jaja, man kanske inte ska bry sig så mycket.....jag är ju snart 40 år som du vet :)

Ja den jäveln har man ju bjudit på grogg för sista gången :hihi

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back