Är alla killar så konstiga?

• Thread starter Thread starter californication
  • Start date Start date
WestW skrev:
2285719 Tänker på citatet från http://www.tjuvlyssnat.se/
i stil med.

- "Min kille är typ aldrig online på MSN så jag kan inte berätta för honom att jag är gravid"

Ring eller träffa människan istället. Allt går inte att lösa på MSN

Man kan ju undra hur hon kunde bli gravid då?..... :va :hihi

Stoppsladd skrev:
2285743 Man kan ju undra hur hon kunde bli gravid då?..... :va :hihi

Kommer du inte ihåg gamla telias bredbandsreklam när kB åkte genom sladden.. dom såg ut som spermier.. Kan det ligga något i det tro

Kenya skrev:
2285810 Kommer du inte ihåg gamla telias bredbandsreklam när kB åkte genom sladden.. dom såg ut som spermier.. Kan det ligga något i det tro

Kanske räckte att han va online i fyra sekunder då :rofl .....

californication skrev:
Är ni alltid såhär omständiga, pojkar?

Han är 18 år, då får du inte ha speciellt höga krav på honom. Och du själv är också i den åldern, då blir det lätt så.
Jag är 24 och är minst lika barnslig/omogen nu som när jag var 18 men skillnaden är att jag har lite mer självinsikt så jag förstår när jag är dum i huvudet.

R1 racer skrev:
2285732 Välkommen till sporthoj.com's BULLEN AVDELNING :hihi
Får jag va program ledare? Snälla?

Nej men din kommentar om grining bla bla va smått inte okänslig men korkad. Det utlöste en försvars mekanism som iaf jag tyvär tar till vid halv panik, Att bli sur.

Tjejer är mer mysko.. Bjuda hem en efter en fest och låta en sova på soffan... :va

2fast4hjo skrev:
2286030 :lol va vad det jag skrev, ni killar är enkla varelser..får ni bara basbehoven :tuttar , mat, sömn och köra motorcykel så är ni glada :D

Exakt! Det enda jag behöver.
Såna är vi, men det är väl därför ni gillar oss så himla mycket? :)

prulle skrev:
2286089 ...en försvars mekanism ...: Att bli sur.

Hur fan överlevde vi evolutionen så här länge?
"Åh nej, ett vulkanutbrott igen. 400 triljoner kubik med 40.000-gradig lava är på väg mot vår by, alle man in i hyddorna och se sura ut! "

Men hallå..

Du väljer en mobiltelefon före killen.
Tror du han tycker om det? Det är ju ett tydligt tecken på att du inte tycker om honom speciellt mycket.

Och du funderar varför han är sur på dig?

zoddri skrev:
2286162 Men hallå..

Du väljer en mobiltelefon före killen.
Tror du han tycker om det? Det är ju ett tydligt tecken på att du inte tycker om honom speciellt mycket.

Och du funderar varför han är sur på dig?

Jag väljer någonting jag är beroende av ja. Jag är ledsen men jag är väldigt beroende av telefonen, och har inte möjlighet att prioritera bort den.
Dessutom.. jag är 16, vilket han vägrar inse. Han vägrar inse att mor inte släpper iväg mig, vad ska jag göra åt saken? Jag väljer inte en kryssning i födelsedagspresent, aldrig + att jag har havsfobi. Jättesvårt att åka båt och liknande, vilket han bara fiftar bort och inte accepterar alls. Jag vill inte sitta själv på en båt med panikångest, när han festar. Kan han inte acceptera att jag inte kan/klarar/har råd med det, så är han inte mkt att spara känns det som.

Jag tycker att du ska visa brösten på din profilbild. Då behöver du inte bekymra dig om bara EN kille som är konstig. Varsågod.

Mattias skrev:
2286253 Jag tycker att du ska visa brösten på din profilbild. Då behöver du inte bekymra dig om bara EN kille som är konstig. Varsågod.

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :tuttar

Du e bara för mycket, fick bita mig i tungan för att inte skratta för högt. :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back