Är alla killar så konstiga?

• Thread starter Thread starter californication
  • Start date Start date
enduroemil skrev:
2293462 Jag ska. Bara ett år kvar i skolan sen kan man börja jobba. Då kan man skaffa någon bostad närmare smeten. :)

Yey! Nynäshamns gymnasium just nu?

Kapten Blåskägg skrev:
2287879 ...fan vad jag är trött på alla tuggummituggande småfi**or som börjat hänga här. Får de inte vara på fritidsgården när de blivit byxmyndiga eller vad fan är det frågan om :va

De dras väl till de andra fånen här som inte har hoj, finns ju ett gäng sådana av manligt kön också.
Kanske Swedie kunde starta ett underforum, typ FjOrtIzZ rUmmEt eller något.

Markus skrev:
2293498 De dras väl till de andra fånen här som inte har hoj, finns ju ett gäng sådana av manligt kön också.
Kanske Swedie kunde starta ett underforum, typ FjOrtIzZ rUmmEt eller något.

Jag är väl ett av de fånen. Men jag är åtinstone ingen fjortis. Och jag håller på för fullt med mitt A-kort så rensa inte ut mig. Tack.

Plast skrev:
2288024 Jag känner en tjej som är född 1991 jaa hon är 15 men hon har ett brinnande mc intresse.

Jag känner en kille född 2001 som gillar hojar, min bl.a. Han vill provsitta, brumma och gasa fast den är avstängd.
Jag lovar dig att ingen här vill läsa hans eventuella inlägg heller.

tigrro skrev:
2293507 Jag är väl ett av de fånen. Men jag är åtinstone ingen fjortis. Och jag håller på för fullt med mitt A-kort så rensa inte ut mig. Tack.

Jag har (tyvärr) inte mandat att rensa ut någon så du kan vara lugn. :hihi
Bryr mig inte ett dugg heller egentligen om du eller andra har det heller, men i vissa fall undrar man ju vad som dragit hit folk. Killar med jobb som år efter år spammar i forumet men inte har köpt hoj än, hur hamnade de här liksom? Är de faggets måntro som vill sajberfrottera sig med läderklädda ynglingar, det är ju bra rubbat.

Markus skrev:
2293509
Bryr mig inte ett dugg heller egentligen om du eller andra har det heller, men i vissa fall undrar man ju vad som dragit hit folk. Killar med jobb som år efter år spammar i forumet men inte har köpt hoj än, hur hamnade de här liksom? Är de faggets måntro som vill sajberfrottera sig med läderklädda ynglingar, det är ju bra rubbat.

Jag har inget fast jobb och har varit dum nog att inte spara ihop pengar. Det är anledningen till att jag inte har någon hoj. Än. Dessutom försöker jag hålla mig i bakgrunden och bara svara på frågor som jag vet svaret på och bara ställa frågor som jag tror att fler än jag kan ha nytta av.

enduroemil skrev:
2293608 Förut Nynäshamns gymnasium. Till hösten folkhögskola i Gröndalsområdet inne i stan (Stadsmissionens folkhögskola). Fy fan för att åka pendel, men det är bara ett år :tummenupp

:fakta

Yes, 1 år är ingenting, man vänjer sig! :tummenupp

Ogre skrev:
2293547 übermegaghettogay

Ohyes! :Bugar :hihi

californication skrev:
2293610 Yes, 1 år är ingenting, man vänjer sig! :tummenupp

Man är så illa tvungen.

Och nu är det långt i från huvudämnet i tråden. Nu är det OT som bara den.

PS
Himmla snabba svar från dig.

enduroemil skrev:
2293630 Man är så illa tvungen.

Och nu är det långt i från huvudämnet i tråden. Nu är det OT som bara den.

PS
Himmla snabba svar från dig.

Ohyes, inget vettigare för mig. :tungan

:backontop

californication skrev:
2293744 Indeed. ;)

Så sant :lol

First we state that girls require time and money:
Girls = Time x Money
And we know that time is money:
Time = Money
Therefore:
Girls = Money x Money
Girls = (Money)^2
And because 'money is the root of all evil'
Girls = (Evil)^1/2 x (Evil)^1/2
Girls = Evil

Dr.Bike skrev:
2297583 Så sant :lol

First we state that girls require time and money:
Girls = Time x Money
And we know that time is money:
Time = Money
Therefore:
Girls = Money x Money
Girls = (Money)^2
And because 'money is the root of all evil'
Girls = (Evil)^1/2 x (Evil)^1/2
Girls = Evil

Pink Floyd! :tummenupp :banana

Jag slutade läsa Kamratposten för typ 17 år sedan, så kommer det här skiten och tvingar mig återuppleva allt. :4skrika

Markus skrev:
2293509 Jag känner en kille född 2001 som gillar hojar, min bl.a. Han vill provsitta, brumma och gasa fast den är avstängd.
Jag lovar dig att ingen här vill läsa hans eventuella inlägg heller.

Så det du menar är att ingen vill läsa mina inlägg?

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back