Är alla här på sporthoj märkes trogna?

Vilket märke kör du?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Eftersom de brukar bli en massa tjafs när man vi har råd om att köpa hoj, märke, etc... Så frågan lyder vilket märke kör du??

Det som passar för tillfället, dock så äger jag min tredje sukka nu, men det är i princip tillfällighet, har ägt dom flesta andra märkena med, förutom Ducce, men det lär det aldrig bli, just mycket för att "ducatister" är det värsta som finns.. Hojarna är fina, men passar inte mig som person..

Finns inget mer löjligt än "va fan kör du kawazaki, dom är ju kassa" sånt snack får mig bara att inse vilken nolla man pratar med..

Jag är fullständigt märkesotrogen.....inser dock att jag faktiskt bara haft Yamaha och Suzuki i modern tid...har dock ögon på Kawa...

Fan, skulle jag haft en flervals poll?? hmm....
Själv har man bara kört honda..

Kör Suzuki nu, men har kört honda tidigare när man pratar landsväghojjar, på cross har jag kört: yamaha, honda, kawa å ktm sista året jag hade råd.. :rolleyes:

Herman skrev:
Eftersom de brukar bli en massa tjafs när man vi har råd om att köpa hoj, märke, etc... Så frågan lyder vilket märke kör du??

Rubrik och pollen är inte riktigt "sammanknutna" :7peta :)

Körde honda förut, tänkte köpa en honda(929) men blev inte så....
Iaf så kör jag yamaha pga att jag köpte den till förmånligt pris. :)

Fotrally skrev:
Rubrik och pollen är inte riktigt "sammanknutna" :7peta :)

Körde honda förut, tänkte köpa en honda(929) men blev inte så....
Iaf så kör jag yamaha pga att jag köpte den till förmånligt pris. :)

Nej, jag tar på mig de... Bara svävade iväg lite, men jag är ganska nöjd endå. :argpådato

Har haft Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki och nu Suzuki igen.

Speciellt trogen är jag inte, nej.

Är inne på min 3:e Honda nu. Hade en Yamaha som förra hoj...och kan mkt väl tänka mig en R1:a eller något sånt. Om man bara hade slantarna.

//KaliZ

HUSABERG 4-STROKE FORCE IN MY HEART :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty !

Edit: Och KTM! Fast man kunde inte rösta på 2 så jag la min röst på Husaberg!

Kör Suzuki och Honda nu, Yamaha förut.
Och Kawasaki i min ungdom... :lol

Inte så märkes trogen...

En mer intressant poll vore väl hur många märken man haft? Vilken märke man har just nu visar väl inte hur lojal man är. Jag har haft Honda, Yamaha, Kawasaki och KTM. Skulle jag köpa hoj i år (ska försöka undvika det :gnissla ) så skulle det bli en Triumph (675). :)

Är hyfsat märkes trogen.. Förutom k5an så gillar jag inte helt utseendet hos de andra hojarna.. Teknik och kvalitetsmässsigt så tror jag det ligger lika, jappsarna åtminstånde!

Alla mina landsvägsreggade hojar har av en händelse varit Suzuki. Det är inget medvetet val, det råkar bara vara så att Suzuki gör hojar som passar mig. Skulle gärna kunna tänka mig annat märke, men vissa märken är jag lite skeptisk till. Mina crossar har varit av märket Yamaha och Honda och detta har också varit ren slump.

Enligt mig själv och mina egna erfarenheter gör Suzuki, Honda och Yamaha riktigt bra hojar på alla sätt. Är lite mer skeptisk till vissa italienska hojar och även detaljfinishen och hållbarheten på kawasaki. Men detta är bara min personliga åsikt.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT