Är alla här på sporthoj märkes trogna?

Vilket märke kör du?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Man kan inte byta märke, heller! Fatta hur dyrt det blir? Då måste man ju skaffa ny kepa!

Hum. Jag kör Honda nu. Nästa hoj blir en Honda. Eller en Kawasaki. Efter den blir det definitivt Honda igen. :)

Okej lite märkestrogna är nog de flesta.

Herman skrev:
Eftersom de brukar bli en massa tjafs när man vi har råd om att köpa hoj, märke, etc... Så frågan lyder vilket märke kör du??

Skulle kunna vara så märkesotrogen som det bara går, både bland, Japanska, Italienska, Engelska, Spanska hojar, bättre att hitta en maskin som man tycker är kul o trivs med för stunden, sen vill man väl alltid byta någon gång.

Är trogen kärringen iaf, det räcker väl. :)

Jag har Kawasaki, et marke jag verkligen gillar....men tycker om flera andra hojar tex nya R1'an och K5'an......men det ar nog sansyligt at nasta hoj kan bli en kawasaki igjen (inte nya zx10'an :ajjabajja )

Köpte min första hoj i julas, en Honda. Helst hade jag köpt en Aprilia RSV eller Ducati 748 men eftersom ingen av dessa två är bra nybörjarhojar så tänker jag vänta.... Plånboken tillät inte heller någon av dessa två hojar.

Har ägt 2 Suzuki, 3 Yamaha, 2 Honda på 3år. Jag trivdes bäst på mina Suzukis och skulle skaffa Suzuki igen om jag hade råd med en 750k4 utan snack.

Nu kör jag honda. :zpy

Jag har under mina tolv MC-år alltid kört Honda. Jag gillar deras hojar helt enkelt.

Började på Yama och har hoppat vidare till honda och nut till Suki. Alla har sina för och nackdelar, hondan lite färre fördelar bara :D

Handlar ju mycket om vad märket har att erbjuda just nu... och som är rätt för plånboken.
Alla gör fina hojar, inget snack om den saken.
När jag köpte min gsxr så visst tittade jag på andra märken med. R1a mille zx9... Honda...
Men ofta har man ju en viss summa som man är bredd att lägga.
Jag vill iaf ha modernaste hoj för den summan jag vill lägga...
I detta fall så var det r7halvan.

Aprilia just för tillfället. Har inte haft så många sådana men har absolut ingenting illa att säga om dom alls. Fast normalt set så har alltid Suzuki varit lite utav en favorit :rolleyes:

Yamma, sen Honda. Men blev riktigt kär i Yamman när man mekade. Får se hur det blir med Hondan.

Jag har haft 2st Hondor 1st Yamaha samt 6st Suzukis, är för närvarande lite sugen på en Mille R. Inga fler Hondor bara de är för mycket måndag hela veckan över :D .

Spelar noll om man skaffar sig samma märke, det enda märket jag inte ägt bland dom stora är kawasaki och triumph.

Men honda har alltid legat mig varmt om hjärtat då jag är mycket nöjd med kvaliten i dom jag har haft.

jaja,
man har 3 MC av olika märken och ingen finns i pollen :tummenner

HALLÅ!!! Kawasaki stapeln är ju BLÅ???
Den måste ju vara GRÖN.
Tror det Blir en Kawa nästa gång med, eller varför inte två! :yoparty

jag åker sukka nu pga att jag kom över den billigt :)

men jag har ändå något som brinner för yamaha :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...